fest, er det fair eller? {{forumTopicSubject}}
jeg er 20 år og er ved at skabe mig et godt netværk, men jeg har en regel, jeg VIL ikke lade min mor kigge efter hundene mere en én gang om ugen.
jeg laver ikke noget, så mine hunde er aldrig alene hjemme, og når de er, er det fordi jeg er i brugsen og hente mad. nu er jeg så begyndt at gå til fest måske hver anden lørdag, men jeg kan ikke lade være med at tænke: "hvad nu hvis det at tage til fest engang imellem gør mig til en dårlig hundeejer?" og det er jo egentlig ikke fordi mine hunde ikke har det godt, min mor og jeg har en ordning med at jeg passer hendes hund et par gange ugentligt og hun passer så mine når jeg har brug for det.
De har det rigtig godt hjemme ved hende, kommer altid beskidte hjem, som i at de har været ude på marker, leget i mudderpøle og fået leverpostej i aftensmaden. men jeg kan ikke lade være med at få lidt dårlig samvittighed.
Burde jeg det?
feb 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 145
feb 2011
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.855
Du skulle prøve at være i min situation nu ..
Jeg er ved at dø; jeg er i USA i to-tre måneder, og mine hunde bliver passet ved mine søskende. Jeg ved de har det godt, men FUCK hvor er det svært for mig at være væk
feb 2011
feb 2011
og jeg tror faktisk aldrig tobey i sit liv har haft en tur der kun bestod af fortov
fest, er det fair eller?