en lille sød historie... en lille sød historie...
Drengene skal vaccineres i morgen tidlig..
Der er sat ekstra tid af fordi Rasmus har et sår på den ene pote..
Martin var inde for at bestille tid i går, en elev giver ham så en pris.
nu har dyrelægen så ringet.. det viser sig at prisen vi fik var på revaccination af hvalpe, og derfor ikke den rigtige..
Vi har fået sat ekstra tid af fordi der skal kigges på poten også og et tandtjek hos begge...
Rasmus bryder sig bestemt ikke om at man rører ved hans poter og dette fortæller jeg dyrelægen og siger samtidig at det jo ikke er de mest velopdraget hunde..
Så siger hun: var det ikke de 2 drenge vi kasterede sidste år samtidig?
Jeg siger: jo, og Martin og jeg har lige stået og snakket om at I, når I kom i tanke om det, ville slå plat og krone om hvem der IKKE skulle tage dem...
Dyrelægen: nej, det er mig der skal tage dem, jeg har mest tålmodighed så det gav sig selv..
Skal lige siges at da de blev kastreret fik vi at vide at de ville være trætte hele dagen. så vi kører til Esbjerg for at kigge på com spil. afleverer hundene kl 8:00 og får at vide at de er klar igen omkring kl 13:00
kl 11 ringer dyrelægen og siger vi gerne må hente hundene får de hyler og er allerede fulde af energi..
og ja, ingen com spil eller ro den dag. de virkede som om de havde fået speed...
feb 2008
Følger: 21 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 443 Svar: 2.851
det er rart når ens dyrlæge kan huske en, selvom det er længe siden man har været der
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.402
og de små vilde, hylende drenge må virkelig ha gjort deres indtryk...
Nej de har været med der oppe siden.. også bare for at købe en gotte og lige sige hej, så de ikke føler det er et slemt sted at komme...
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 94 Svar: 10.998
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.402
Ved ikke hvorfor der er forskel..
vel fordi der skal mere til???
en lille sød historie...