mave rumler, bobler vil ikke spise sin mad :-( mave rumler, bobler vil ikke spise sin mad :-(
min dejlige lille pomeranian har besluttet sig for han ikk vil røre sin mad.
det er nu på knap 3. dagen han ikke gider han ville indtil i dag godt spise godbidder, og hvis han får færten af andres mad, så ville han også godt spise den.
Men ikke i dag da jeg stod op rumlede hans mave helt vildt, og boblede - som om han virkelig skulle af med noget. så jeg skyndte mig ud med ham, men der skete intet. han havde i løbet af natten skidt på køkkengulvet - og det var hverken tyndt eller noget. Han virker heller ikke umiddelbart som om han har det dårligt, lidt måske.
Det skal siges han er 5 måneder, og han er ved at skifte næsten alle sine tænder, så han mangler næsten alle dem forrest i munden, så derfor har jeg også prøvet at bløde kosten op i lidt vand - men intet hjælper. Hvis ikke han har det bedre i morgen, ringer jeg til dyrlægen, men da hans tilstand hverken er kritisk eller noget, tager jeg den lige med ro, og vil høre om der er nogle erfarne hundeejere derude, der lige præcis ved hvad man skal gøre?
Jeg tror måske han bare er kræsen og ikke gider spise sit mad. Han var meget glad for det i starten og det kørte bare ned, men det gør det jo så ikke mere han har så i nogle dage fået lidt leverpostej på, men da han ikke gad spise det, så var det tilbage til det gamle - uden noget på.
dec 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 118 Svar: 461
dec 2008
okt 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 17 Svar: 906
okt 2009
dec 2008
okt 2009