{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.913 visninger | Oprettet:

~ Den røde ko ~
~ Den røde ko ~
Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 525

Din erfaring med medicin mod inkontinens? {{forumTopicSubject}}

Akila er 2 år og steraliseret. Først prøvede jeg med Propaline. Det virkede fint. Men svært at huske da jeg skal ha det med overalt hvis hun er med, i tilfælde af at jeg bliver der. Hun skulle have det 2 gange om dangen. Og hvis jeg ikke havde fået det med skulle jeg hele tiden holde øje med at hun ikke lækkede. Eller bare køre hjem. Så ville prøve noget nyt. Det blev Incurin, det syntes jeg på ingen måder virker. Man burde ellers kunne nøjes med at gíve én pille om dagen og i nogen tilfælde 1 hver 2. dag. Men ikke på Akila. Så overvejer at gå tilbage til det gamle, jeg skal bare altid ha mælk i nærheden så, for ellers vil hun ikke have det.

Råd bedes tak!! Det er så synd for min lille skønhed!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Din erfaring med medicin mod inkontinens?
  • #1   11. sep 2011 Jeg har haft 2 tæver der blev inkontinent efter sterelisering.
    De har begge fået 1pille hver dag for det.og det hjalp helt på det.

De heder.

phenylpropanolaminhydrochlorid.

• #2   12. sep 2011 Hold da op et navn! Men dem må jeg lige se nærmere på så...

• #3   12. sep 2011 Ja navnet er ikke til at udtale så ved vores dyrlæge går de under tissepiller.

vi har været glade for dem her.
    Håber i finder det rigtige til jer.

• #4   12. sep 2011 Jeg må have en seddel, med navnet på, med op til Dr. dyr. tror jeg er nemmest *griner* Men tak, håber osse at jeg snart finder det rigtige for det er da møg trælst. Og hun bliver så flov og ked (som hvis hun har gjort noget galt) hvis hun får tisset lidt. Og det går jo på ingen måde i længten. Vil gerne ha en glad hund der ikke er bange for at ligge sig til at slappe af eller sove. Hun vil jo heller ikke ligge på sine senge hvis der er tisset lidt...

Kommentér på:
Din erfaring med medicin mod inkontinens?

Annonce