{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.086 visninger | Oprettet:

Listehund eller ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen..

Nu når der er så meget snak om alt det her med liste hunde og hunde fra fabrikker, så må jeg da indrømme at jeg ved da heller ikke om jeg altid tør stole på Diego's blanding. hans mor var i følge ejerne en bla. mellem lab og rotte men, vores første indskyldelse da vi så hende var at hun var en anstaff bla. ( undskylder til dem der har forstand på div af disse racer, er ikke så meget inde i hvilke racer der hedder hvad) men hun lignede ihvert fald ikke en halv lab/rotte, da hun var MEGET lille og tæt bygget med bredthovede, faderen skulle være ren ( med stamtavle) kåret jagt lab. så nu tænker jeg om der er nogle af jer der rent udsens mæsstigt kan se hvad der muligvis kunne være i min Diego?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Listehund eller ?
  • #1   13. sep 2011 Tror bestemt der er lab i - meget endda smiley

  • #2   13. sep 2011 Jeg synes, at det lyder meget plausibelt at han er 75 % lab. Jeg kan ikke se amstaff i ham i hvert fald. I amstaffblandingerne er der som regel rosenører og bred kæbe

  • #4   13. sep 2011 Jeg synes også han ligner en lab MEGET smiley

  • #5   13. sep 2011 jeg kan heller ikke se amstaff i den. Men masser af labrador. og så kan jeg se en rigtig charmerende hund.

  • #6   13. sep 2011 Jeg kan på ingen måder se Amstaff i ham. Han ligner en Labrador

  • #7   13. sep 2011 vores Blackie ligner ham meget bare feminin som hun jo bøer være, men hun er også en blanding....med foxterrier....men din lihgner en ren lab. han.

  • #8   13. sep 2011 Jeg kan hellere ikke se amstaff i ham. Snyder billederne, eller er han en smule lysere om snuden?

  • #9   13. sep 2011 Jeg syntes han ligner en lab meget endda, og som de andre siger kan jeg heller ikke se amstaff i ham dog heller ikke rotte.

  • #10   13. sep 2011 Lab mix er yderst sandsynligt.. Om der er 25 % rotte i kan jeg ikke sige..
    Amstaff ser jeg ikke


  • #11   13. sep 2011 ja vi er helt enige om labben, den er jeg også med på, som sagt har jeg ikke så meget forstand på -åhh det falder MEGET grimt i min mund " kamphundene" undskyld undskyld jeg ved bare ikke lige hvordan jeg ellers skal beskrive hende?? smiley men hvad er resten af ham ? smiley

    Stædig aka Krumme -en Labbedisse hvad er det for en ? smiley



  • #12   13. sep 2011 ¤ Søster McFluff ¤ billede du snakker om snyder nok bare, han har lige haft gravet i vores kartoffelbed så det er jord han har på snuden.. men det der er ved han blanding er at når han ligger i solen så har han faktisk Rotte/ dobberman aftegninger som de har, altså både ben, ansigt hals o.s.v


  • #13   13. sep 2011 labbedisse = kælenavn for labrador

    jeg tror ikke der er "kamphund" i ham ( uden at kunne vurdere hans sind )

    rottweiler er sandsynligt.. måske en portion at noget lettere... schæfer måske.. men han har "pæne hængeører" ..


  • #14   13. sep 2011 Mia : tror lige præcis det var de lidt svage dober / rotte aftegninger Søster McFluff hentyder til smiley

  • #15   13. sep 2011 nåhh sorry, den misforstod jeg så.. må jo så er han lys om snuden, det er korrekt.. smiley jamen hans sind er ikke helt som en lab, han er meget bestemt og vil MEGET gerne ha sin vilje. men det er helt sikkert noget andet i ham end kun lab, har før haft en lab/golden bla. og han var slet slet ikke bestemt som Diego er.. grunden til at jeg ville høre om det er fordi jeg jo har disse små problemer med ham, så jeg tænkte at det måske var fordi at han var blanding af noget andet også havde brug for anden træning eller opdragelse.. ?


  • #16   13. sep 2011 Man kan faktisk godt skimte Rottweiler aftegningerne i ham. Han er lidt brun op af kinderne og om mulen.
    En af Lillys hvalpe har på samme måde "skjult" brune aftegninger - det ses også kun i det rette lys smiley


  • #17   13. sep 2011 ja det er han nemlig, men jeg vil jo heller ikke påstå at dem vi har købt han af lyver, men man vil jo gerne være så sikker som man kan, på hvad det er for en vaps man har fået fat i og vi måtte/ kunne ikke få lov til at så faderen, resten af kuldet var også sorte men bortset fra Diego og hans ene bror lignede de alle lidt F!'er små fine piger med lange ben. Diego var sådan ca. som en alm lab hvalp, men hans bror var meget bred, hvor Diego var den højeste af dem alle sammen
    .


  • #18   13. sep 2011 Når du træner med ham så prøv at tænke på ham som en rottweiler blanding i stedet for som en labrador blanding....

  • #19   13. sep 2011 jamen det har næsten givet sig selv at han ikke skal/kan trænes som en lab.*G*
    det var også derfor at jeg måske var lidt i tvivl om hvorvidt han var den ene eller anden bla. men det er selvfølgelig også svært at finde ud af og for jer at svare på, når vi ikke har set faren og moren lignede noget hun ikke var/er.. :S


  • #20   13. sep 2011 Ja det er jo det sats man tager når man køber en blanding smiley
    det er aldrig helt til at forudse hvad man ender med


  • #21   13. sep 2011 nej det er rigtig, det ved man ikke.. men et eller andet sted er det vel også charmen ved det, så længe at hunden er som den skal være og ikke har alle mulige kedelige sygdomme, som mange af dem desværre har..

  • #22   13. sep 2011 hvad jeg har set af lab/rotteblandinger så ligner han meget godt.. så hvorfor ikke bare vælge at tro de har fortalt jer sandheden:) smiley Smuk er han ihvertfald.

  • #23   13. sep 2011 winnie N - sødt sagt, tak skal have smiley

    Sarah -med Boesen,Pallepop og Donk! * - som jeg skrev længere oppe er det ikke fordi jeg tror de lyver, men blev bare i tvivl pga. hans mor's udsende, jeg kender kun selv til 2 lab/rott bla. som mine sviger forældre havde og de var meget meget større end hvad Diego er og blir og så også meget anderledes ud.. det var nok også mere af nysgerrighed og eller smule bekymring at jeg spurgte til det, for tænkte at som du selv, at der var nogen herinde som kendte/ har set lab/rott bla. så man havde noget at samligne med smiley


  • #24   13. sep 2011 har lige søgt på blandingen herinden, og kan godt se at han minder lidt om de 2 der er herinde, så der er nok rigtig nok alt sammen smiley men takker for opmærksomheden omkring emnet smiley

Kommentér på:
Listehund eller ?

Annonce