557 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Kasteration - sten? Kasteration - sten?

Vil på forhånd undskylde mit måske mærkelige spørgsmål.

Louis blev kastereret i torsdag, som gik okay. Han var meget meget pyller i to dage, men siden har han været super duper frisk smiley
Men nu mit spørgsmål. Jeg havde en ide om at når en hund blev kastereret blev stenene fjernet, og pungen vil være tom? Idag ville jeg kigge om såret så fint ud, og synes det lignede der stadig er en sten? Så jeg mærkede selvfølgelig efter, og synes ærlig talt det mærkes som om der kun mangler en sten? Er det bare "arvæv" jeg kan mærke eller hvad? Får de ikke fjernet begge og har dyrlægen virkelig sjusket så meget at han har glemt den ene?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kasteration - sten?
  • #1   13. sep 2011 jo begge skal være fjernet, hvis du er i tvivl ville jeg gå ned og spørge dyrlægen.
    men det kan jo være aret eller måske blod der har samlet sig.
    håber ingen dyrlæger kan sjuske så meget.

• #2   13. sep 2011 Nej det håber jeg virkelig heller ikke!! Så ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv hvis det er tilfældet?
    Tror måske jeg lige lader der gå et par dage, til sitngene er faldet ud, og håber det forsvinder.
    Jeg er bare så nervøs for at der rent faktisk sidder en sten tilbage smiley ?

• #3   13. sep 2011 Jeg kan forestille mig, at det er hans "svulmelegeme" du kan mærke. Det bliver ikke fjernet, og indimellem kan det faktisk svulme op, så de har en hård sten på hver side af "dilleren". Det er helt normalt smiley

Det er det legeme, der får hanhunden og tæven til at hænge sammen under parring, så det er faktisk ret massivt smiley

• #4   13. sep 2011 Ring til dyrlægen og forklar at du kan mærke en bule der hvor stingene sidder, og spørg hvad det kan være smiley

• #5   13. sep 2011 Både Silas og Sicki var helt hævede så det lignede at de stadig havde en sten i flere dage efter kastrationen. Det forsvandt som det helede og nu er Silas helt glat der, så det ligner der aldrig har været noget.

• #6   13. sep 2011 Jeg mÅ hellere vente og se tiden an så smiley
    Jeg har bare ingen erfaring med kasteration af hunde, så tænkte bare f*ck sidder der virkelig en sten tilbage.

• #7   13. sep 2011 Det kunne jeg ikke tro at der gjorde. De har jo sikkert kastreret mange hunde og hvis du stoler på dem - så har de nok gjort som de skulle.
    Mon ikke det bare er hævelsen efter operationen smiley

• #8   14. sep 2011 Han er hvertfald en meget erfaren dyrlæge, og vores familie har altid brugt ham, så tænker han har gjort sit arbejde, men når man ikke ved det, får man hurtigt mange tanker igennem hovedet smiley
    Men det er nok bare hævelsen, er der jo heller ikke noget at sige til smiley

Kommentér på:
Kasteration - sten?

Annonce