{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

Dræber Chihuahua {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige kommet hjem fra en tur til Jyde landet med manden da han havde fundet nyt legetøj, i form af en bil... Nå jeg kommer hjem siger hej til hundene, foder dem, lægger junior i seng og sætter mig ved computeren....

Lige pludselig kan jeg hører lille lorten aka Minni, han hopper og danser som en eller anden lille kanin eller noget i den stil... jeg kigger så på ham for at se hvad der er så spændende nede på gulvet og hva det egentligt er han synes er så skide sjovt at lege med.....

Men sanden omk han ikke har forvandlet sig til en cræber chihuahua, som har sat i hoved at denne her lille bitte uskyldige ørntvist skal dø..... Minni gør i hvert fald sit til at den får så hatten passer. Det med dask fra poten, dytten med snuden og så lige en tur i munden så den kan blive savlet til..... Jo jeg tror han fik den nu og at den er død.......

Men hold k*** hvor så det sjovt ud, har aldrig set Minni være så ihærdig for at slå sådan en ihjel.... Sidst der var et ulækkert dyr i stuen var en kæmpe bille og den knurrede han af ggggg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dræber Chihuahua
Kommentér på:
Dræber Chihuahua

Annonce