3.446 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

hvalpe foder til labrador retriwer hvalpe foder til labrador retriwer

hej, jeg venter en lille gul labrador retriwer. smiley men er så forvirret over hvad hvalpe foder jeg skal vælge. den skal bruges til jagt. jeg havde tænkt på royal canin hvalpefoder til den men nogle siger det kan give allergi? passer det og hvad er godt hvalpe foder til sådan en lille en?:)
p.s nedladende kommentare ovs. frabedes da jeg tager det her rimeligt seriøst.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvalpe foder til labrador retriwer
  • #1   14. sep 2011 Hvad har opdrætter fodret med?:)

• #2   14. sep 2011 Et premium foder til hvalpe af mellem / store racer

Jeg har været ret glad for Arion til mine hunde
    www.arion-premium.dk

Måske et racespecifikt foder.. Royal Canin laver foder til labrador hvalpe

• #3   14. sep 2011 Undgå foder med oksekød, soja og hvede da det er nogle af de hyppigste årsager til foder allergi hos hunde

• #4   14. sep 2011 den er ike kommet hjem endnu, og vil så gerbe have den for det bedste af det bedste.. jeg har en hund i forvejen men jeg fik hende først da hun var 2 år.. fik hende vildt tynd og mishandlet hun bed ovs. men med noget godt foder med fløde tog hun hurtigt på og intens træning og omsorg hver dag har fået hende til at blive så sød og kærlig. idag er hun snart 10 år. og derfor har jeg besluttet at hun skal have en lille søster. vi har haft hvalpe før men ikke min helt egen så er ret nervøs omkring det med foder.. da folk siger de kan få allergi og alt muligt af det :S

• #5   14. sep 2011 mange tak for svaret:) er det noget i slev har brugt?

• #6   14. sep 2011 mange tak for svaret;) det vil jeg så prøve mig frem med

• #7   14. sep 2011 Vi brugte Arion. Enzo's opdrætter bruger RC, men det kunne Enzo's mave ikke tåle da vi fik ham hjem, så vi skiftede og var glade for det.

Men hvorfor ikke fortsætte med det foder din opdrætter bruger ?

• #8   14. sep 2011 Julie, det vigtigste i starten er, at du fortsætter med det som avleren giver dig med, ellers får du slået maven på hvalpen helt i stykker.

Det er i forvejen en stor påvirkning for hvalpen at flytte hjemmefra, så et evt. foderskifte skal man først tage lidt senere. Måske bruger avleren et rigtig godt foder, tjek det lige!

Og rigtig god fornøjelse med den lille ny! smiley

• #9   14. sep 2011 fodrer med vetcurs gourmix..
    har valgt at holde mig fra foder med div grimme tilsætnings stoffer og korn..

vil anbefale dig at kigge på indholds fortegnelsen, står der korn på førstepladsen så find et andet foder smiley .. hunde er fedt/kød spisere, så korn er ikke at foretrække..

når det så er en lille lab du skal have, ville jeg også helt klart bakke væk fra de produkter med for meget korn.. korn øger mængden af kulhydrater, og som alle kvinder ved øger kulhydrater vægten smiley

held og lykke med din lille ny baby smiley

• #10   14. sep 2011 jo mange tak;) skal nok tage det til mig:)

• #11   14. sep 2011 Jeg synes egentlig det er rigtig trist du føler det er nødvendigt at frabede sig nedladende kommentarer.

• #12   14. sep 2011 nogle mennesker ved bare ikke grænsen for hvad man kan sige til andre;) og det er derfor jeg skrev det.

• #13   14. sep 2011 Som andre siger, så skal du i starten give det, den får fra opdrætter

Derefter kan du jo skifte, hvis hunden ikke trives.. Hvis den trives ville jeg fortsætte med at fodre det den får smiley

• #14   14. sep 2011 Nu så jeg lige på din profil at du kun er 15, så er det jo ikke engang dit ansvar. Det er vel dine forældre der i sidste ende skal finansiere foderet til jeres nye hvalp?

• #15   14. sep 2011 Elin.. Hunde er altædende.
    De graver faktisk selv gulerødder op for at spise dem..
    de plukker bær, spiser rødder, bark og urter.

men jeg er enig med dig i at kød skal være 1. ingridiens

• #16   14. sep 2011 nej smiley det skal jeg selv. de giver mig den og self. det jeg hr brug for når jeg beder om det. det er jo min hvalp og mit ansvar som jeg står 100% ved. de hjælper mig dog med træning ovs. men det min hund og den skal også med den dag jeg flytter hjemmefra. har haft hund lige siden jeg blev født. men da det er min helt egen er det også mit ansvar, men de vil jo også hjælpe mig med det. eg går super megt op i hunde, det en hobby mig og far har sammen. vi kan ikke gå forbi en hund uden ar arts bestemme den og dens historie da han er gammel hunde træner. den lille hvalp skal nok få det super godt. og selvom jeg kun er 15, betyder det ikke jeg ikke kan mig rigtigt godt af den med mine forældres støtte. desunden melder jeg mig ind i retriwer klubben med hunde træning ovs. og den skal med mig på jagt:) den hund har været en lang beslutning også fra min side og nu glæder jeg mig bare til den kommer hjem;)

• #18   14. sep 2011 kennelen var set på lang tid før, hvalpen er ikke kommet hjem endnu da vi venter på den kommer ud, og at det er den helt rigtigte hvalp.så nej. og tak for hjælpen med fodret.:)

• #20   14. sep 2011 **Stounstrup´s* *: Hvilket foder opfylder dine krav. Jeg spørger af nysgerrighed.

• #21   14. sep 2011 Til at starte med ville jeg fodre med det foder, den har fået hos opdrætter.

Min egen labrador hvalp på 4 mdr. får Olivers Large Breed.

• #22   14. sep 2011 Tak for svar smiley

Kommentér på:
hvalpe foder til labrador retriwer

Annonce