{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Film og tillades ?
  • #1   22. sep 2011 og er det derfor jeg ikke kan ligge film ind, eller jeg bare for blond til at finde ud af det? :S

• #2   22. sep 2011 Du må gerne offentliggøre film fra offentlige steder, hvor der optræder "personer", som ikke direkte har givet tilladelse.

Og det er bare fordi du er for blond smiley

Hvor går det galt, når du prøver?

• #3   22. sep 2011 Herhjemme er det Datatilsynet der håndterer den slags sager, for som de skriver:
    Datatilsynet finder ikke at offentliggørelsen er i strid med persondataloven, da billederne er situationsbilleder, fra et offentligt tilgængeligt arrangement, hvor der ikke er regler der forbyder foto- og videoudstyr, samt at optagelserne var af event- og nummerpiger der arbejder som kommercielt blikfang under arrangementet og at de dermed må forvente at blive fotograferet.

Det er følger at Datatilsynets praksis, at situationsbilleder som udgangspunkt kan offentliggøres på internettet uden samtykke efter interessevejningsreglen i persondataloven §6, stk. 1, nr. 7.

^det godt nok slet ikke samme "situation" men går da ud fra reglerne er samme ved hunde leg. smiley

• #4   22. sep 2011 Okey helt sikkert tak smiley smiley

Jamne jeg ved ikke om det er fordi det er fordi vi har vista på vores computer? ( det er noget være skidt generelt) men når jeg ligger filmen ind og den er færdig med at overføre så popper der et vindue op med at " bla bla bla bla, overførelsen kan ikke lade sig gøre" også noget med om jeg vil bruge en webside til at åbne filen med, det har jeg prøvet også kom der bare en helt masse underlige ting frem :S jeg prøver lige igen:P

• #5   22. sep 2011 Okey, cool.. Det er ikke fordi jeg pt. har en video af ham med andre hunde på, men de laver jo så mange tossede ting, dernede i hundeskoven så engang imellem har man da lysten til at filme det og dele det med jer herinde smiley så ville bare være sikker på at man ikke skulle have andres samtykke eller noget for at ligge det ud smiley man skulle jo så nødig komme i klemme et sted pga. af sådan noget smiley

• #6   22. sep 2011 Mia . det kan være filmen har et forkert format, eller hvad det hedder når en film er filmet "forkert".. De film jeg har på min telefon, dem kan jeg ikke smide på youtube, fordi de ikke tillader den "format" men fra mit kamera kan jeg sagtens. Her inde kan jeg både smide det ene og det andet ind smiley

• #7   22. sep 2011 Så længe det ikke er ting, som kan forventes at gå ind under "privatlivets fred" så må du filme og offentliggøre som du har lyst til. Og jeg tror faktisk ikke, at hunde betragtes som værende anderledes end f.eks. biler, huse eller vildt.

Jeg tror, at det er fordi, at din film ligger i et forkert format. Hvad hedder filen? (altså børgeogbasseleger punktum HVAD?

• #8   22. sep 2011 Okey, jamen de er filmet med min mobil.. har lige siddet og prøvet at rode lidt med det med formaterne men det er vist heller ikke det.. lige på DET punkt er jeg ikke de bedste venner med lille "Put'er" her *Gg* Hmm.. det var da noget skidt.. Nårh, jeg må prøve at tage et rigtig kamara med derud næste gang, så kan det være det virker med det, man kan da håbe.. havde ellers en super go' film af ham hvor han stikker hele hovede undtagen ørene ned i et KÆMPE mudderhul for at finde sin pind, så hvis han ikke havde brune aftegninger før så havde han det i hvert fald DER !! smiley

• #9   22. sep 2011 Hvad hedder formatet? det kan nemt være sådan noget funky noget, når det kommer fra en mobil. Og så skal det i gennem sådan et converterprogram.

• #11   22. sep 2011 jamen har lige prøvet at ligge en film ind fra da han var mindre og den god tog de, så nu skal jeg bare vente på at de behandler den!!? Håber de godtager den smiley for der er han sød smiley men venter lige med at ligge flere ind hvis de afviser den af den ene eller anden årsag smiley eller vender jeg tilbage, jamen den jeg lige har lagt ind hedder en helt masse med MP4, en masse (.) og MP4.MP3 flere gange efter hinanden?

• #12   22. sep 2011 nej det er helt OK smiley jamen ved godt der er mange der har udstillings billeder herinden, men tænkte der måske var nogle specielle regler når de var taget sådan et sted ( udstillingregler) eller hvad ved jeg, men det er der åbenbart ikke noget af, så det er jo kun fint smiley

• #13   22. sep 2011 Hmm den skal kun hedde mp4 en gang. Prøv at slette alle de andre.

Mille: det er det. En opvisning må betegnes som værende offentlig, men det er naturligvis altid god pli at spørge, og hvis folk udtrykkeligt siger nej eller med tydeligt kropssprog siger fra, så er det ikke tilladt. Det kommer også an på, hvad du gør med billederne. Ser du på dem der hjemme eller offentliggør du dem og i hvilken forbindelse og med hvilket formål.

• #14   22. sep 2011 okey prøver jeg lige smiley

• #16   22. sep 2011 Ved nogen af jer hvor lang tid det ca. kan tage at få godkendt sinde film? smiley

• #17   22. sep 2011 Mille: så lidt. Du kan jo altid spørge inden de går i ringen. Tit kan du få lov, hvis du tilbyder at sende billederne, hvis de bliver gode smiley

• #19   22. sep 2011 Mille J- Okay tak.. Det var længe at vente.. tålmodighed skal der til!! smiley Men tak smiley

Kommentér på:
Film og tillades ?

Annonce