Vintertøj - overall? {{forumTopicSubject}}
Hej alle:)
Nu nærmer vinteren sig jo, og så er det tid til dækken -ihvertfald for nogle!
I år har jeg investeret i et hurtta Pro vinterdækken og pawz gummisko, men sidste har frøs den lille mand sine ben, og jeg er derfor lidt i tvivl om jeg skal investere i en overall fra hurtta (der er selvfølgelig også andre mærker, men synes lige umildbart at hurttas ser mest behagelige ud!)
Overvejer kraftigt hurtta Pro fleece overall, men er i tvivl om den er varm nok når det bliver rigtig koldt? Nogle der har erfaringer med det? Det er udelukket at købe den ekstra overall, som kan sættes på, da jeg så synes at det bliver for voldsomt, stift og klodset til en lille hund
Derudover har jeg også overvejet windstopperen med lang ben, men jeg havde den uden ben, som jeg dog umildbart blev for stiv, men ved ikke om den med ben er ligeså. Evt erfaring med den - gerne folk med små hunde?
aug 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 40 Svar: 327
Jeg har også kigget på windstopperen med lang ben og synes den er alle for stiv til så lille en hund.
jun 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 225
aug 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 40 Svar: 327
Det er ikke nødvendigt med noget under med mindre det blæser virkelig meget. Jeg synes også det hurtig bliver så voldsomt med dragt, strik og sele når hunden er så lille, de kan jo næsten ikke gå med alt det, så heller gå lidt kortere når det er rigtig koldt.
Vintertøj - overall?