2.519 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hermafrodit? Hermafrodit?

Kan en hund være hermafrodit?

Her imorges i hundeskoven mødte vi en dame med en franks buller smiley en tæve på 18 mdr. men hun havde testikler?? Jeg fik desværre ikke spurgt damen om det, da jeg ikke vidste hvordan jeg skulle formulere mit spørgsmål, så nu høre jeg da lige alle jer kære HG'er om det er noget i kender til, eller det er måske meget normalt at FB'eren kan se sådan ud?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hermafrodit?
  • #1   23. sep 2011 Okay, smiley tak, har aldrig set det før, så studsede lige lidt over det.. smiley

• #2   23. sep 2011 hold da op.. vidste faktisk slet ikke at det kunne forekomme hos hunde, verden er forunderlig smiley men det virkede heller ikke til at det var noget der generede hende på nogen måde, en meget glad og livlig lille dame, Diego var i hvert fald helt solgt, kunne slet ikke lade hende være.. sikke en blanding der ville være kommet ud af de to hvis det var . HAHA smiley smiley

• #3   23. sep 2011 min tusse blev aldrig drægtig da vi prøvede. så da hun skulle stell. fortalte dyrlægen at man fandt klunker inde i hende. mærkeligt

• #4   23. sep 2011 Chihuahua G - Okay, ja det er noget underligt noget.. Men så længe de ikke lider under det er det jo helt fint.. men har de så mund samme mentalitet? altså jeg mener nogle lvinder vil jo så ønske at blive til hel mand - eller hvad man skal sige.. Tro hunden så også at den er en han selvom den er en hun eller omvendt? sådan ren hormonelt?

• #5   23. sep 2011 Louise H - så de laver faktisk en kønsskifte operation på hunden ligesom på mennesker.. altså hvis dens gener heller mere til hunkøn bliver det til en pige selvom den hedder Anton?

• #6   23. sep 2011 Pernille og Baronessen -Casa della K9 . *G* den havde jeg ikke lige tænkt over smiley Godt set smiley

• #7   23. sep 2011 Okay, nej tænkte også lige at det ville være lidt weird smiley eks. - Ej en sød hund du har, hvad hedder den den hedder Luna - Jamen det er jo en ham? *Hihi* lidt fjollet situation at stå i.. og lidt sjov at tænke over *G*

• #8   23. sep 2011 jeg ved en af Kenzos brødrer hade æggestokke jeg syntes nu også det er lidt mystisk

• #9   23. sep 2011 Eve A - Okay, det er åbenbart meget "normalt" lyder det till, der er da nogle stykker som godt kender til det.. Har bare aldrig selv oplevet det før idag.. Men man skal jo lære noget nyt hverdag er der nogen der siger smiley smiley

• #10   7. mar 2014 Jeg har selv lige set Animal Plannet og der var der faktisk en hund der var hermafrodit , derfor slog jeg det lige op. Og det er faktisk forekommet

Kommentér på:
Hermafrodit?

Annonce