{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.597 visninger | Oprettet:

Opsagt hos forsikringsselskab - anyone? {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Er der mon nogen derude, som har prøvet at blive opsagt hos et forsikringsselskab?

Vi har altid haft Købstedernes Forsikring, har været meget tilfredse og altid betalt til tiden.
Efter Lúa's skade med genoptræningsforløb, er vi så blevet opsagt. De har ikke blot opsagt hundeforsikringen, nej de har opsagt alle vores forsikringer!
Jeg er totalt i chock. De har ret til handlingen, fordi alle forsikringerne er samlet i hvad der kaldes AltPrivat. Dette ser jeg ulempen i nu. Jeg har aldrig tænkt over det før.
Lúa's skade kalder de belastende, fordi den strækker sig over noget tid, og de bakker derfor ud af aftalen for ikke at hænge på regningerne.
Jeg forstår ikke at noget selskab vil handle på den måde mod trofaste kunder. Vi snakker jo småbeløb i forhold til at hele huset kunne være brændt ned fx.

Men hvad gør vi så nu?

If, hvor vi har vores bilforsikring, vil ikke have os som kunde på de andre forsikringer, fordi vi har haft tre skader gennem de sidste 3 år.
De er ligeglade med at skaderne kommer fra hundeforsikringen, selvom vi ikke ønsker at forsikre hunden hos dem. Og her står jeg helt af.

Nogen der har prøvet noget lignende?

- Malene

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af blandingsbatteri i bad 500 kr.
  • Reparation af klippo plæneklipper. “ rekyl” og snor mangler efter sigende. + tjek 900 kr.
  • Reparation af taginddækning / tagfals ved tagvindue (2 små steder) 1.200 kr.
  • udskiftning af lås 530 kr.
  • Rengøring 2.300 kr.
  • Problem with wanshing machine, probably with the door (Bosh, error -61) 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opsagt hos forsikringsselskab - anyone?
Kommentér på:
Opsagt hos forsikringsselskab - anyone?

Annonce