1.187 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hundefoder !! Hundefoder !!

Hej alle ! Jeg har en engelsk bulldog, som man bestemt ikke kan kalde kræsen.. Han får dog kun sit tørfoder og har aldrig fået anden udover selvfølgelig godbidder og det han selv har fundet.. han plejer at få foder fra dyrelægen der hedder Specific.. Den anden dag fik jeg så 1kg gratis foder af mærket Brit.. Det skulle være super godt mod allergi osv. og hold da op en salgstale ham fra dyrehandlen gav mig.. Nu blander jeg det så sammen med Specific, men han vil simpelthen ikke spise det ! Og han plejer at være så glad for Specific at jeg har kunne bruge det som godbidder.. Nu vil han slet ikke spise det hvis det har ligget sammen med Brit foderet.. Har i oplevet noget lignende ? og har i forslag til noget andet foder, som er allergivenligt, gerne lavet på lam..?

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundefoder !!
  • #1   23. sep 2011 Kingsmoor Pure skulle være allergi venligt.. Dog lavet på kylling og fisk.

Arion laks og ris er allergivenligt
    Arion Lam og ris har jeg også gode erfaringer med til hunde med let allergi

• #2   23. sep 2011 Techni-Cal Hypoallergenic har jeg forresten super gode tilbagemeldinger på

• #3   23. sep 2011 Prøv at kigge mærkerne Wolfsblut, Taste of the Wild, Orien, Applaws, Fish for Dogs og se om der er noget der falder i smag.
    De skulle alle være fri for korn og i øvrigt være af høj kvalitet.
    Ellers kunne du kigge på Olivers, de har en variant med lam, desværre er der dog havre i. Men havre er ikke voldsomt allergifremkaldende i forholde til hvede og soya.

• #4   23. sep 2011 Jeg bruger Wolfsblut Blue Mountain til min allergihund.

De laver også en variant med lam. Den hedder Green Valley....

• #5   23. sep 2011 First Choice har lavet noget med lam og også med kylling og det er uden korn og affaldsstoffer..

De har også speciel allergifoder lavet på kartoffel og and bla.. kender rigtig mange der er skiftet til dette og kører godt på det;-)

Årsagen til at de fleste dyrlæger kører med specifik er at de jo får alverdens tilskud fra foderfirmaet så det er klart de ikke vil have man fodrer med andet end deres dyre produkter;-)

• #6   23. sep 2011 Hold da op en masse forslag ! Tusinde tak ! Jeg ville faktisk bare gerne have noget der var mere allergi venligt og noget som kunne give ham en lidt blankere pels.. Men vil da undersøge de forskellige mærker.. Men Olivers mener jeg at man kun kan købe på nettet, ikke sandt?

• #7   23. sep 2011 Taste of the Wild kender jeg et par bulldog opdrættere der bruger, og med gode resultater..
    Specielt fiske varianten er god til bulldogsne pga det lave protein og fedt indhold..

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men jeg ved at Taste of the wild er på tilbud i nordsjælland..

• #8   23. sep 2011 Vores forhenværende allergihund var på foderet fra VetCur BioTec som hedder GourMix samt for skellige kosttilskud fra dem med stor succes.

Kiki var multiallergikker og var overfor: Lagermider, skimmelsvamp, husstøvmider og loppespyt.

• #9   23. sep 2011 Synes det er en fordel at købe på nettet og få det leveret til døren smiley

Kommentér på:
Hundefoder !!

Annonce