732 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

En Næsten perfekt tur på stranden. En Næsten perfekt tur på stranden.

Er lige kommet hjem efter en næsten super tur fra stranden med en veninden og vores vapser smiley Da vi kommer på til stranden, slipper vi hundene og de gør som de nu plejer når de bliver sat fri. Nårh men vi går ned af strande med begge hunde et godt stykke foran os, pludselig ruller Viggo( venindes hund) sig i noget, det er ikke så unormalt, det gør han tit og for det meste noget rigtig ulækkert smiley *G* da vi kommer tætter på ham, begynder der at lugte underligt, og da vi kommer helt hen til ham, er det F*ndeme en død sæl, uden hovede vel at mærke!!! har ALDRIG og mener aldrig lugtete noget SÅ klamt, på trods af en konstant brise og en line på 5 meter kunne vi lugte ham hele tiden, og gæt så lige hvis bil vi var kørt på strande i?? Jeps MIN!!! smiley Men en næsten perfekt tur på stranden smiley

Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• justerer terrassedøren som hænger 600 kr.
  • Male rum på 10 m2 2.000 kr.
  • Opsætning af diverse ting 2.900 kr.
  • Hænge to spejle op 500 kr.
  • Vandtilførsel til vask / opvask virker ikke 800 kr.
  • Reparation af lampe 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En Næsten perfekt tur på stranden.
  • #1   24. sep 2011 Okay, dejavu alligevel. Har jeg ikke læst den historie herinde før? Men ad GG

• #2   24. sep 2011 Ej det er SÅ klamt

• #3   24. sep 2011 Irene J - Hehe, det kan da godt være, godt nok ikke fra mig af.. men der er nok mange vapser der har rullet sig i den en klammerjan.. *G* Men første gang jeg oplever det... Euuhhh!!! smiley

Du vil altid være i mit hjerte min skat... V - MEGET, Har været ude og tømme en hele duft frisker eller hvad det hedder i bilen og ned med alle vinduerne.. krydser virkelig fingere for at stanken forsvinder, for det bliver desværre nok lidt svært at stoppe den bette Polo i vaskemaskinen smiley smiley smiley

• #4   24. sep 2011 Aaaaaaaaaaddd!!! Jeg er så glad for benson er for følsom til det! Haha, han rullede sig 1 gang som hvalp i en kattelort - han havde lort i hele hovedet. Han stank ganske forfærdeligt! Så han kom i bad- siden har han ikke rullet sig i noget om helst - men han laver derimod ad ansigt hvergang han lugter noget klamt

• #5   24. sep 2011 Carina H - HiHi * ad ansigt* hvor skægt smiley det ville jeg sgu gerne se smiley Ja, Diego har også kun gjort det en gang og det var bare tang og en vandmand ( lige til at leve med) Men det er så vildt med nogle hunde; at lige meget hvad det er så skal der bare rulles*G* det ser da skide skægt ud når de gør det, men NØJ, jeg er glad for at det ikke er mig skal skal vaske råddent sæl snask ud af min Langhårede rullehund smiley
    *Sender dig en tanke og en klemme til næsen Nille* smiley smiley

• #6   24. sep 2011 her synes rødtopbanden at gødning er parfume, og om foråret er jeg skrækslagen når banden er ti mil forand mig og jeg får en blid prise i snuden, duften af gylle....oh no..... så er hundende i fuld gang med at rulle-parfumere sig så står den på storvask igen......

• #7   24. sep 2011
    familien rødtop S - HiHi.. Jamen altså... smiley Ja, det er en være gedemark.. Utrolig dårlig/underlig/sjov vane de har sig.. HiHi.. Men man kan abre se på dem hvor DEJLIGT de sys det er.. lige ind til de skal hjem i bad, så bliver de meget små smiley Viggo gør i hvert fald, han flygter så godt han kan, når have slagen bliver tændt smiley HiHI men i bad, skal de jo smiley

• #8   24. sep 2011 *Beklare lige taste fejl* dumme tastatur.. :S

• #9   24. sep 2011 og igen.. FLOT MIA!! *LOL*

• #10   24. sep 2011 Mia j:
    Det er også skide sjovt smiley han laver rynker i hele ansigtet, fryser fuldstændigt, laver "trutmund" og springer væk derfra - kan vender næsten på en 5 øre i luften! Så hurtigt skal det gå.

• #11   24. sep 2011 Carina H - HiHi, kan godt forstille mig det.. smiley skægt smiley

Kommentér på:
En Næsten perfekt tur på stranden.

Annonce