{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Er det blevet populært med andres hunde i haven? {{forumTopicSubject}}

Synes jeg har læste så mange indlæg de sidste par dage med folk får besøg af andres hunde i haven....

Tror i så ikke jeg også får besøg?
For 5 min. siden stod en lille sort puddel i haven, lige omme på den anden side af hegnet - Bella og Molly stod med rejste børste og gøede af det kræ, ejeren gad ikke engang hente den, han kaldte bare ude bag hækken.

Hvorfor lader man sin hund rende fri inde i byen???

- Jeg har mødt hunden mange gange, og den gør intet - ejeren er en ældre mand, der altid lader den rende løs, og altid lader den hilse på ALLE hunde uden at spørge først.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det blevet populært med andres hunde i haven?
  • #1   28. sep 2011 Jeg tror det er moderne!
    Oplevede det samme i dag..
    Hundene rendte i haven, ved siden af have ligger en skov og for enden af den bor nogle med 2 hunde.
    Hundene gik så ude på marken bag haven jeg kalder på dem og de kommer ind i haven, men lige da kommer de 2 hundene susende.
    Mine går helt i selvsving for de vil ikke ha' andre hunde i DERES have!
    Jeg forsøger at få de 2 hunde ud, men uden held. Da manden som jer dem kommer, og jeg råber at han skal få sine hunde ud af MIN have er hans eneste kommentar: "Bare lad dem snuse til hinanden, så finder de selv ud af det".

    Det er meget muligt, men føj jeg blev gal. De var jo virkelig tossede på hinanden!
    Og da jeg blev rigtig muggen på ham svarede han igen med, at måtte mine hunde gå på marken måtte hans osse være i min have.

    Sådan et fjols!


  • #2   28. sep 2011 Anne - med rotterne - Vi har ikke indhegning i hele haven smiley
    Vi har 3 haver, hvoraf kun den ene er indhegnet, de stod på hver deres side af hegnet, men er hundene tosset nok, så kommer de sikkert også ud.


  • #3   28. sep 2011 M hysted - jeg ved ikke hvad der ville være sket her, de har begge hilst på hunden før - men det er jo noget andet når hunden pludselig er på deres grund.

    Men så langt nåede det heldigvis aldrig, jeg fik kaldt mine hunde ind, og ejeren fik kaldt hunden til sig ....efter noget tid.


  • #4   28. sep 2011 Uha, jeg har også tit fremmede hunde i min forhave trods hegn ud mod gaden, men den er åben op langs siden mod indkørelsen. Kun afskåret af en lille hæk.

    Jeg har godt nok aldrig set en hund i min forhave, men hold da op hvor skal jeg fjerne hunde høm høm hver eneste gang jeg skal slå græs smiley Og det er ikke kun én høm høm....

    OBS. Min hund har IKKE adgang til min forhave :-\


  • #5   28. sep 2011 Jeg har en anden version af historien.....da vi boede på en gård, var der kun os og vores nabo på den grusvej. Vores to tæver løb bare frit på grunden når vi var ude, de gik aldrig op af grusvejen. Længere oppe boede så vores nabo, der havde en hanhund, en dobberman, der sagtens kunne enes med vores to. han var også løs på deres grund, og kom nogengange ned og hilste på. Dobermannen var neutaliseret, så der kom ingen hvalpe ud af det.
    Ejeren sagde til os flere gange, at hvis han kom ned på vores grund, så skulle vi bare kaste sten efter ham!!!!
    Øh nej, gu vil jeg ej stå og kaste sten efter en venlig hund, som egentlig gerne må komme og sige hej til vores. Fair nok at han gerne vil holde sin hund på hans grund, og man kunne nemt sende ham hjem ved at sige "kan du så gå hjem!".....kunne da aldrig drømme om at kaste sten efter en hund, medmindre den var agressiv og ude af kontrol!


  • #6   28. sep 2011 Anne: Det er ikke hans mark (:
    Ej heller hans skov. Han har ikke hegn om haven eller styr på hundene så de var rendt gennem skov og over marken for at komme ind i min have.
    Jeg stod og kiggede på mine hunde mens de snusede på marken.
    Marken tilhøre en bondemand her i byen og han har sagt god for at jeg bruger den når den ikke er nysået


  • #7   28. sep 2011 Silje er hegnet ind med både 2 meter høj hæk og 3 gange hegn indenfor, i midten og udenfor hækken, så ingen farer for fremmede hunde ved mig. Og skulle der komme en gal hund ind til Silje og mig, ja så skulle jeg da nok få den til at lette røven og komme om på den anden side af hækken igen.. Uf.

Kommentér på:
Er det blevet populært med andres hunde i haven?

Annonce