5.677 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Søger pensioneret tjeneste eller politihund Søger pensioneret tjeneste eller politihund

Hejsa....

Som overskriften siger, vil min kæreste og jeg gerne ha en pensioneret politi eller tjenestehund. Jeg har fået af vide de nogengange bliver aflivet, men vi vil gerne gi en et godt og blivende hjem.
Nogen som ved hvordan man finder sådan en ??

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 480 kr.
  • Forhave og baghave 1.100 kr.
  • Vvs til installation af opvaskemaskine 800 kr.
  • Diverse håndværksopgaver 2.200 kr.
  • Køb og udskiftning af batteri på bil 1.100 kr.
  • Fjern asbest tag 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger pensioneret tjeneste eller politihund
  • #2   28. sep 2011 den har fundet nyt hjem, min kæreste har ringet til ejeren idag. smiley andre som ved hvor man ellers finder en?

• #3   28. sep 2011 Du kan prøve at ringe til Dansk Blindesamfund. De har ind imellem førerhunde der skal på aftægt.

• #4   28. sep 2011 Er det den 7 årige gamle han som har fået nyt hjem??

for så vil jeg da stoppe med at Re-Poste den på face..

• #5   28. sep 2011 ja det er den 7 årig smiley

Vil prøve og kontakte dansk blindesamfund

andre som har forslag?

• #7   28. sep 2011 det prøver jeg

• #8   28. sep 2011 karup flyvestation dur nok ikke, for har lige fundet ud af at de "opbevarer" deres hunde i bure, uden særlig meget form for kærlig kontakt. De fodrer dem med frisk køb, for at bibeholde det vilde i dem osv. det er os fint i forbindelse med arbejde, men som familiehund, er det efter min mening ikk en optimal familiehund, hvis den ikk har været i kontakt.

• #9   29. sep 2011 altså.. det der med frisk kød og bevare det vilde i dem er altså en skrøne.. Elmo fik råt kød uden at æde nogen eller være vild i det...

• #10   29. sep 2011 Altså, der er mange der BARF'er deres hunde (Fodrer med råt kæd) og det er hundene, deriblandt min egen, ikke blevet vild af. Til gengæld ser man langt mere velafbalancerede og rolige hunde når de bliver BARF'et.

-Bare et lille input. smiley

• #12   29. sep 2011 Siger ikk det er negativt at barfe, bare roligt. Det er forholdene, jeg ikke tror egner sig som familiehunde.

Palle: ja jeg ved, ellers sagde jeg det ikke. Min kæreste er i hjemmeværnet og var derude i aftes, og fortalte det. Han vidste godt det var sådan med dem engang, men troede ikk det var sådan mere, men der blev han klogere. desværre

• #14   1. okt 2011 Hmm. Håber du er sikker før du skriver sådan om hundene på Flyvestationen. Kender flere hunde der er "endt" der og dette udelukkende fordi der blev sagt at de også ville blive familiehunde ...

Min hund får rådt kød og der er intet vildt i hende :o)

• #15   1. okt 2011 Mit gæt er at det er lige som politihunde. Når de er på arbejde er de i bur indtil der er brug for dem..

• #17   2. okt 2011 Næh, kan ikke se der er noget galt i det hvis det er sådan.

• #18   7. okt 2011 Kan ikke lige lade være med at blande mig. Jeg bor lige op af karup/kølvrå hvor flyvstationen ligger. Figo og jeg er engang blevet overfaldet af en maluar som er militærhund - de har 3 stks. Kvinden var til EU topmøde med den ene - manden var i afganistan med den anden og den sidste passede svigerforældrene hvilket ikke var særlig smart. Lang historie men endte med en hund der var hullet og havde selv hullede fingre.
    Dengang fik vi besøg af presse chefen og ejeren plus ham der stod for flyvestationens hunde pension.

Vi blev forklaret at flyvestationen betaler for at de bor hos en familie. Men forstod det også sådan der er hunde der bor derude. Men jeg blev tilbudt at komme derud og se og møde hundene. Men ønskede det ikke.

Så tror begge dele er rigtig. Men vil så lige hilse og sige jeg aldrig ville eje en hund der kan de kampredskaber - blev selv prøveklud, og det kan altså slå klik. Siger jeg ikke det ikke kan for alm. hunde - men nogle af disse hunde er altså trænet til kamp.

• #19   7. okt 2011 DET ER IKKE DET JEG SIGER.

Siger ikke de har det dårligt eller noget - siger bare jeg ikke ville eje en hund der kan de kommandoer da de altså kan være farlige - og den der overfaldte os brugte tekniker man ikke ser ved alm familiehund. Den angreb iøvrigt ude der brugt kommandoer og min hund havde ikke lagt op til noget - Den hev hovedt ud af halsbåndet angreb os fuldstændig uprovokeret flere gange og kunne ikke kaldes tilbage til dem der luftede den - ergo angreb den os flere gange selv da jeg lå ned.

Du har din mening jeg har min..........

Kommentér på:
Søger pensioneret tjeneste eller politihund

Annonce