1.231 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Pomeranian uden tavle til 35.000,-? Pomeranian uden tavle til 35.000,-?

Ja nu er der jo massevis af tråde herinde omkring tavleløse hunde, der burde sælges til nærmest 0,- eller max kostprisen..
- Men hvem pokker vil så give 35.000,- for en Pomeranian uden tavle, og i en farve der ikke er godkendt indenfor racen (merle)?
Ja Jeg spørger bare, for dét kan da kaldes en høj pris. Så er 4-7.000,- for en tavleløs hund pludselig ingenting, som andre herinde ellers øffer over er overpris! :oD
Kan slet ikke forstå hvis den bliver solgt til de 35.000,-... Men der skal da nok være én der MÅ eje den?

Nå, bare lidt undren herfra... God dag til alle! :o)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pomeranian uden tavle til 35.000,-?
  • #1   29. sep 2011 Der har været flere tråde om den hvalp herinde

• #2   29. sep 2011 Altså så vidt jeg kunne forstå på den anden tråd, så er det fordi det skal tages bogstaveligt, det med hvor meget ens hund er værd. Min er en milliard værd, så skulle hun sælges, så skulle det være til den pris ;o)

• #4   29. sep 2011 har ldrig set så dyr en hund smiley men har heller ikke set tråden ? kan nogle linke ?? smiley
    hvis det om vhor meget man synes en hund er værd. uha, det vil jeg slet ikke sætte tal på. ville end ikke bytte for 1 million. smiley vil hve dem alle tre til den dag de er gamle og ikke kan mere smiley ..

men er det et spørgsmål om at købe den , fra avler, til så mange penge. skal den være lavet af guld for at jeg ville smide 35000... aldrig om jeg ville gøre det. smiley

• #5   29. sep 2011 Nå for pokker, de tråde har jeg slet ikke set og har også først set annoncen idag - Ved et tilfælde endda.
    I behøves ikke linke til de andre tråde, for er er opdrætter vel deltagende og så er det jo (vel?) udhængning. Så det går ikke.
    Men alle hunde er jo 1 milliard værd, i de rigtiges hænder - Men det er så spørgsmålet om man egentligt vil give en milliard for den? Af økonomiske grunde, ville jeg nok være ret begrænset hvis jeg skulle finde en milliard frem fra madressen :o)

• #6   29. sep 2011 så linke til pb ? så man kan se hvad i snakker om smiley

• #8   29. sep 2011 har fundet det smiley
    er det ikke bare en forsjov en ?
    det kan da ikke være seriøst ..

• #9   29. sep 2011 jeg ville aldrig tænke operation før de mindst var 1-2 år. smiley de små pus har da alt for stor chance for at dø når de er så lille.
    ikke noget jeg ved noget om, men spdan har jeg forstået det jeg har læst om det.

• #10   29. sep 2011 Bedste: det spørger jeg også om i en anden tråd. men får kun et svar. mellem første og anden løbetid. Men ingen grund til hvorfor.
    Tænker lidt på alle de Animal channel internat udsendelser. Der Neutralisere de jo hvalpe.
    Er det skidt så tidligt? Er det måske ligfrem bedre tidligt? hvorfor. hvorfor ikke.

Ikke at det her har så meget med emnet at gøre og så har det alligevel, for er det dårligt for helbredet at blive Neutraliseret som hvalp er det da endnu mere sindsygt med tanke på prisen.

• #11   29. sep 2011 Det er en meget dyr pris, for netop den hund...

Der er brugshunde og nok især tæver, eller også hanner der koster over 100.000 med prøver, stamtavler osv når de er omkring 2 år... Det er ihvertfald hva jeg kender til...

• #12   29. sep 2011 Og jeg kan så ikke forstå hvorfor i gider blive ved?? at reagere og skrive i annoncen?
    Hun får jo netop den opmærksomhed hun ønsker og jo hun har før sagt hun sælger til den pris i sverige og merle er jo ikke alm i dk selvomden ikk er choko merle

• #13   29. sep 2011 Faktisk må jeg indrømme jeg syndes hunden er ekstremt køn.
    Ville da gerne selv købe den hvis den er rask. Men jeg ville ikke give en dag over 4000 Neutraliseret eller ej.

• #14   29. sep 2011 Det er totalt forrykt, men der findes jo desværre folk som vil give den pris for hunde uden tavle, uden sundhedsoplysningen og uden forældres sundhedsoplysninger.
    Har lige set oeb hvalpe til 18000 fordi de er en "speciel" farve, men også med forældre der ikke er tjekket for en skid og faderen er så ekstrem at det er helt uhyggeligt.

• #15   29. sep 2011 Jeanette - "Og Jeg kan så ikke forstå hvorfor i gider blive ved??"
    Sorry, men jeg har altså ikke set de andre tråde der åbenbart har været - Men uanset hvad, er det da en vanvittig pris?

• #16   29. sep 2011 Vivi forrykt eller ej,,må folk ikke selv om det??

Jeg syntes også de er smukke,,men føler sgu lidt nogen har ondt et vis sted,,,sæt hun nu sælger den til den pris
    At hun neutralisere har jo kun en grund og det er at hun ikke vil have andre avler de farver

Men det ville nu være billigere selv at købe i usa og få hjem,,derover vrimler det med merle poms

• #17   29. sep 2011 jeanette-Antisnob:-))(miss you!!) N
    Jo folk må helt selv om det, det er jo den der har grisen som sætter prisen smiley men jeg synes stadig det er forrykt at der virkelig kan være købere til den slags. Pyt med helbredet, bare hunden er en speciel farve.

• #18   29. sep 2011 jamen så vidt jeg ved har sælger de ting i orden,,,chek på forældre osv ligesom stambogs forældre,,eller de fleste gør?+ Så er det vel en bonus en speciel farve og testede forældre også??
    Anne nu var den ikke kun til dig,,men hendes annonce bliver spammet af folk som ikke erintreset i hendes hvalp men kun har til formål at håne hende osv...håber de bliver frosset hele bundtet

Og så hvorfro korse sig over det? Hvsi i syntes det er latterligt med den pris ,,så hende om det

• #19   29. sep 2011 og købsaftale også så man er sikret,,forresten

• Doller d
    Doller d Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Svar: 8
    #20   10. mar 2012

holdakæft hvor finder man den guld hund , sådan en gad jeg godt se ..

• Doller d
    Doller d Tilmeldt:
    feb 2012

#21   10. mar 2012
    hehhe lie frem gratis nejje da .. men hvem tror du ikke det handle om
    vad man vil give ..
    for en så anonce som jeg forstår det .. så må hunde sku da vær nået
    særligt !!

• Doller d
    Doller d Tilmeldt:
    feb 2012

#22   10. mar 2012
    Hvad snakke du om C.

• #23   10. mar 2012 Velkommen tilbage Miss X.....

• Doller d
    Doller d Tilmeldt:
    feb 2012

#25   10. mar 2012
    Ikke for nået smiley men er der nogen som har en skruge løs !

Kommentér på:
Pomeranian uden tavle til 35.000,-?

Annonce