{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
426 visninger | Oprettet:

Jeg vil gerne vide. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Nu har vi jo talt så meget om alt mulig andet herinde end om hunde, så nu skriver jeg lige lidt om det som jeg går og kæmper med med mine hunde.

Min hanhund er for mager : Hvad gør I for at få Jeres hunde op i vægt ? Lige i øjeblikket får han leverpostej iblandet hans tørfoder + vitaminer.

Min hanhund har for smalt bryst: Hvad gør I for at få et større bryst/brystkasse på Jeres hunde ? Lige i øjeblikket gør vi ikke noget særligt, springer lidt hvor vi kan komme til det. Vi har hørt forskellige forslag som bl.a. lyder på: At lege bold i sand, At springe, At trække bildæk. Springe kan vi, men vi bor ikke i nærheden af sand og trække bildæk vil han ikke.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg vil gerne vide.
  • #1   4. jul 2004 jeg ved at dyre-lægerne har noget spichelt foder til for tynde hunde ( men det er dyrt ) ca. 300 - 400 pr. sæk hvordan går det med leverpostejen?

• #2   4. jul 2004 Tja...
    Jeg har jo foreslået dig det med at putte olie i maden, men jeg kan godt se problemet i at det kommer til at ligge nede i bunden af skålen, men hvad hvis du lader det ligge lidt i blød? Vil han så heller ikke have det? Du kan også bare nøjes med at putt en eller to skefulde i. Lidt har jo også ret.
    Er det fordi han er kræsen han er tynd, eller er han bare svær at fede op? Hvis han er kræsen er det måske en ide at skifte til noget andet foder. Ellers kan du jo prøve at forhøre dig ved dyrlægen.
    Min dyrlæge sælger et foder der hedder Specific. Sidder med en folder fra dem, og der står ikke noget om foder til tynde hunde, men måske kan du give ham det til drægtige og diegivende hunde, eller det til aktive hunde. Det er jo lidt ekstra af det hele i, men det må du nok hellere tale med dyrlægen om.

Mht. til den smalle brystkasse, ved jeg ikke lige hvad du kan gøre, udover de ting du selv har skrevet, men du skal tænke på, at hvis han er lidt undervægtig, er det sværere at få en bredere brystkasse.

Hilsen karina

• #3   4. jul 2004 Hej med Jer.
    Tak for Jeres indlæg. Han får foder til aktive hunde og det koster ca. 300 kr. pr sæk med 15 kg. Det hedder Sportsman's Prime. Ja, det største problem er at han er meget kræsen men det her vi bruger nu vil han godt spise men kun med leverpostej på. Grunden til at jeg gerne vil af med leverpostejen er: At han får tandsten af det. Eller kunne man sige at det kunne være ligegyldigt. Ja, jeg ved at det er svært at få en bredere brystkasse når ens hund er "undervægtig", problemet er at han render det hele af igen. Hvis jeg nu kunne oparbejde brystkassen mens jeg "feder" ham op var der måske en chance for at det kunne blive siddende. Faktisk var vi nået til et punkt, hvor han faktisk var lidt for tyk. Men han blev bare tyk og fik ikke flere muskler.

• #4   4. jul 2004 Jeg glemte lige noget. Vi har prøvet Specific og det kunne han ikke lide og han tabte sig af det (måske fordi han ikke spiste sin mad.....) Selvom der var leverpostej på ville han ikke have det. Jeg har prøvet med olie, han snuser bare til det og så lader han det stå.

• #5   4. jul 2004 Hej Ann.
    Du skulle prøve noget der hedder Kronch active, det får min og han er blevet rigtig pæn af det, der er lakseolie i og han spiser op hver gang. Ellers så kan du prøve at købe ren lakseolie og blande i dens foder.

Mvh Karin og Balder

• #6   4. jul 2004 Hej igen.
    Du kan gå ind på deres hjemmeside og se mere om deres produkter på: http://www.henne-pet-food.dk/

Mvh Karin

• #7   5. jul 2004 Hej Karin. Det der Kronch har jeg aldrig hørt før. Hvor kan man få det henne ? Jeg tror jeg har hørt om det der med lakseolie før. Kan man købe det i almindelige dyrebutikker eller skal man handle ved Hennes Petfood ?

• #8   5. jul 2004 Du kan prøve at gå ind på deres side er der er en forhandler liste.
    Mvh Karin

• #9   5. jul 2004 Hej Anelise. Hvad er det der træk for noget. Jeg ved ikke helt, hvad det går ud på og hvor man kan gå til sådan noget henne. Nu bor jeg jo på Fyn, så hvis nogen ved noget så......

• #10   6. jul 2004 Ann du kan købe lakseolie hos Agro - Dyrenes Supermarked i Højby Odense S. Ved du hvor det er? Der plejer min mor at købe det.

• #11   6. jul 2004 Hej Karina. Ja, jeg ved godt hvor dyrenes Supermarked ligger. Hedder det virkelig stadig Agro ? Jeg er vokset op lige i nærheden af, hvor det ligger. Tænk at jeg ikke tænkte på det. Bor du der omkring ? Jeg har boet i 20 år i Lindvedparken.

Kommentér på:
Jeg vil gerne vide.

Annonce