831 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

hvor uheldig ka min hund dog være.. hvor uheldig ka min hund dog være..

ja lille timon er sku ikk verdens heldigste hund.. han er en hund der elsker at lege med andre hunde og aldrig lægger op til ballade.. han holder sig væk hvis andre hunde er voldsomme og kommer først hen når balladen er ovre..
som nogle ved har timon som 5 mdr gammel været lidt for tæt på at ende livet i munden på en anden hund og jeg har brugt meget meget lang tid på at få ham ud blandt andre hunde igen.. han kom sig helt og synes jo næsten ikk der er noget federe end at lege med andre hunde..
men idag skete det så igen.. en anden hund så sig sur på lille timon der ellers med det samme, uden at løbe væk eller noget, sendte alle signaler om at han ikk ville noget ondt og helst ikk ville ha noget med den anden hund at gøre..
men den anden hund gik så fuldstændig amok på timon der hyler og skriger og bare vil væk.. da han endelig slipper væk hyler han op hver gang jeg rører han.. og han reagere ikk på stemme eller bevægelse foran øjnene, så med dyrlægen i røret får min veninde af vide at han er på vej i chok og det er med at komme afsted. på vej til dyrlægen er mine tanker på ingen måder positive.. tror ikk på jeg får ham med hjem denne gang..
hos dyrlægen er beskeden af nogle bøjede ribben og huller hist og her er det vi er sluppet med.. må sige jeg er lettet på samme tid som jeg er dybt ulykkelig over at min hund ska opleve det igen.. ja jeg sidder faktisk og er ved at tude igen.. det er bare ikk fair for ham..
når man så ska tænke frem i tiden, så ka jeg godt se der kommer til at ligge ufatteligt meget arbejde i at gøre ham tryg ved andre hunde igen.. hvis det lykkes denne gang.. altså selfølgelig ikk bambam herhjemme og naboens 2 hunde han er vant til, men andre hunde.. men vil gøre mit bedste for hans skyld så han ikk ska gå og være nervøs for hva der ska ske hele tiden..

status er lige nu er at min lille hund ligger her hos mig med lettere besværet vejrtrækning og holder sig vågen.. som han har gjort det meste af dagen.. håber han ka slappe nok af til at få sovet lidt i nat..

ville bare lige dele min dag idag med jer

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor uheldig ka min hund dog være..
  • #1   5. okt 2011 Hvor trist...
    Men fedt han klarede det endnu en gang..
    Har selv prøvet at min hund blev overfaldet. det er så grimt..

Hvad skete der med den anden hund?

• #2   5. okt 2011 Stakkels Timon. smiley

• #3   5. okt 2011 føler med dig og timon kender det jo forgodt selb vi var selv udsat for det for 35 dage siden
    håber at du har fået navn og adr på ham der ejer den anden hund og du skal melde det til politiet så kan du få dække dine udgifter ved dr dyr fra hans forsikring af

• #4   5. okt 2011 Årh stakkels Timon smiley
    God bedring til den lille fyr, håber han kan blive tryg igen. smiley

Det sker desværre alt for tit den her slags. Det er så forfærdeligt. smiley

• #5   5. okt 2011 God bedring til den bette dreng, håber han kommer sig helt...

• #6   6. okt 2011 det hele er ordnet med den anden ejer, så det hele kører som det ska.
    timon har ligget ved siden af mig hele natten men han sover ikk så meget.. ligger bare med åbne øjne og siger ikk noget..
    han fik sovet lidt og har nu været ude for første gang siden igår. han ku løbe men ville kun lige tisse hurtigt og så ind igen.. og ryste sig ka han ikk.. hans humør ku helt sikkert os være bedre og han følger mig overalt..
    han har endelig drukket og spist lidt, så det er der da bedring i..
    bambam er stadig meget obs på ham, så det er jo rigtig godt..

men tak allesammen.. blev bare nødt til at komme ud med det.

og ja, sådan noget sker desværre for ofte.. jeg var en af de heldige der ku ta min hund med fra dyrlægen..

• #7   6. okt 2011 øv hvor er det en træls oplevelse for jer smiley
    Håber han snart er oven på igen
    Jeg ville nu helt holde ham være fra alle de hunde han ikke kender og kun lege med dem han kender

Kommentér på:
hvor uheldig ka min hund dog være..

Annonce