{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

terpet hunderacer + oprindelse+ mere i 5 timer {{forumTopicSubject}}

puha nok hund for idag, har terpet omkring 20 bull racer nu.. deres historie, oprindelse, folks opfattelse, folks historier, aaarmen , hvad der er blandet for at få lige prøcis den race. ... er træt nu .. men kan sige så meget som fordomme imod enkelte racer bare IKKE holder stik smiley Så jer der har fordomme, læs og lær. I vil få øjnene op for en HELT ny verden, en verden hvor vi alle kan lære nyt om hunderacer. Hvor vi kan åbne vores hjerte og sind for de 4-benede der udelukkende lever for at gøre os glade...... :') !!!!! kan stærkt anbefale flere at rode i historie.. man skal ikke tro på alt hvad medierne skriver.

for søren det har været et laaaaaangt sejt træk at tage men har nu fået en masse info i mapper , en masse hjemmesider der skal besøges, en masse mennesker der skal emailes , eller facebooks til. Det så fedt at rode i det her. men kan godt mærke man bliver træt af det hvis man bliver ved for længe .. så imorgen bliver det bare lige en times tid smiley ..

hvem skulle have troet der var så amnge meninger om de enkelte racer. WOW !! Der er godt nok mange fordomme her i verden .. og mange af racerne er ikke engang kendt i danmark, men alligevel skriger danskerne "frygt dem" "de farlige" osv osv .. smiley Der findes nu mange gode hunde der ude, og mange gode ejere. så råb nu ikke ulven kommer før du har undersøgt om det passer smiley

hvis ikke det siger sig selv, er det bull racer, og molosser jeg har været inde under. wow ... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  terpet hunderacer + oprindelse+ mere i 5 timer
  • #1   6. okt 2011 Hvorfor det ?


  • #2   6. okt 2011 Ann-Christina

    thumps up:-)

    Man skal ikke dømme en bog på omslaget, passer nok meget godt på nogle hunderacer, jeg havde hørt rigtig meget skidt om amstaffen.
    og første gang jeg ser en, så vender den på en tallerken og går fra at ville lege til at ville bide min luftehund

    Heldigvis mødte jeg nogle dejlige amstaffer, og hvor jeg lufter, der amstafferne søde og de fleste med gode ejere, som er ansvarlige:-)
    også de faktis en del mere roliger og forsigtiger når de skal hilse på mine små end fx labrador er.

    Men ja nogle hunde er farlige og aggressive, men de først rigtig farlige i de forkerte hænder

    det hvertfald min mening







  • #3   6. okt 2011 ren og skær nysgerrighed. smiley Hører tit folk sige, nej de stammer ikek derfra og dit og dat. men der er aldrig nogle der giver info for hvorfor de mener det. Og har også modbevist et par stykker Med det jeg har fundet indtil nu .. smiley
    regner med at kunne omskrive det, og lave kildeangivelse, og lave en fed hjemmeside med alle racerne smiley der er lidt bullied' , lidt pumpede, og lider af alt for mange fordomme smiley

    tidligere idag, skrev jeg med en her inde, der fortalte at bully kutta udeukkende var en ond kamp hund, men det er ikke rigtigt, den bliver også brugt som familie og vagt hund, uden kampgenet i sig. Den kan være en skæn familie hund, på ligefod med alle mulige andre racer, men igen er det fordomme, og misvisende videoer og medierne der ødelægger racer smiley


  • #4   6. okt 2011 ja for søren, man lærer meget at lige at undersøge nærmere. smiley Folk og medierne er kendt for at lave ej fjer om til 5 høns. smiley .
    Jeg har mødt to amstaffer i hele mit liv, som jeg ikke kunne lide, ellers har alle de andre været skønne. Vi har tit den race hunde på besøg, og de leger fint med de små også. 2 kilo og 7 kilo s hunde. de passer på hinanden og respektere når der bliver sagt fra smiley
    de så gode til at læse hinanden smiley


  • #5   6. okt 2011 Okay smiley

  • #6   6. okt 2011 På 15 min pr. race når man vel ikke at få et særligt grundigt kendskab til 20 forskellige racer?? Da ihverfald ikke hvis det skal være fra troværdige kilder.

  • #7   6. okt 2011 er jo ikke færdig, hr negativ smiley

  • #8   7. okt 2011 Jamen så god læselyst smiley

  • #9   7. okt 2011 true smiley det er et kæmpe procekt, bare det at finde kilder, og ikke bare sådan noget der lige er copy pased fra en eller anden bagklog mand smiley det dælme ikke nemt..
    har fundet en del rigtig gode hjemmesider, og kenneler. Folk der vil fortælle deres historie med hundene smiley osv osv ..
    har en del i baghånden før jeg begyndte. har et par kammerater i tyrkiet der har pitbul. og en ven i usa der har en kennel med amrikanske buldogs. de vil gerne fortælle deres oplevelser og "liv" med hundene smiley

    det skønt med behjælpelige mennesker, kender også et ar stykker her hjemme, der har haft opdræt, eller kender nogle der kender nogle. kontakter er gode når man søger svar smiley
    vil på længere sigt arbejde for at fordomme kommer mere frem, så folk kan se, hvad der er fup og hvad der er fakta..

    der findes stadigvæk folk der tror pitbull er født med spidse øre. (kuperede øre) .. smiley hehe ..


  • #11   7. okt 2011 så fedt smiley .. elsker når folker "nørder" igennem smiley .. gør det selv med foder, er igang med hestene lige nu.. nøj et emne, når man vil finde de urter som er mest gavnlige på forskellige heste..
    heldigvis har jeg også fundet en masse gode hjemme sider, især en med nogle indianske fif og triks smiley

    men man kan blive helt rund-forvirret hvis man bliver ved for længe *GGG*

    glæder mig da til at se resultatet af dit nørderi smiley ..
    god arbejds lyst smiley


  • #12   8. okt 2011 filtermokke, har et helt andet syn på pit. Det er en race som de forkerte vil have. men der er dælme også mange entusiaster, der elsker dem og forstår dem. Voksede op med en basse, han var så skøn, en klog, godmodig, loyal kæmpe basse. armen han var fantastisk. Min tante (som jeg boede hos) bedste veninde havde ham . rendte på gulvet og legede med ham når vi var på besøg. han er mit syn på dem, at de er gode hunde. med rette ejer smiley
    igen, en hund er ikke for alle smiley

    winnie - jeg vil terpe og terpe, og samle alle mulige fakta, fup og anden info . smiley det kommer til at tage laaaang tid, det er et sejt træk. Men når man interessere sig for det, er det nu super spændende.

    elin - det bare skønt ,ed folk der går op i noget og finder ud af alt omkring det smiley


  • #14   8. okt 2011 aaarrh smiley nu er der så også pitter der er blevet avlet som familie hunde, hvor de har avlet det aggresive væk smiley men skal jeg nok vende tilbage med, når jeg ved endnu mere.
    Man skal ikke dømme en hel race.
    Fandt to bully kutta' ejere igår, der havde små børn, og de her hunde inde i huset. det er en verdens kendt kamphund, som altid beskrives som dræber, der elsker blod osv osv .. men de havde sat sig for at avle en god hund ud af det. og havde lavet to kuld, skal have flere infoer af dem smiley
    synes det fedt at de enkelte hunde bliver set på og dømt, ikke racerne smiley går ikke ind for at dømme en hel race..


  • #16   9. okt 2011 Baaaah..... Det er anden gang jeg ser det indlæg fra dig? Hvor mange gange har du skrevet det samme?

    Er det det samme du læser for at få det til at give 5 timer ad flere gange?


Kommentér på:
terpet hunderacer + oprindelse+ mere i 5 timer

Annonce