1.577 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Hund fryser :s Hund fryser :s

Hvordan kan min store dreng fryse?
Altså han er jo en stor og langpelset hund,
Men han fryser altså helt sindsygt?
han kan ikke koncentrere sig om at tisse, det er hver gang vi når her til vinter, så fryser ham, sidste år syede jeg sådan en frakke ting til ham, men min kæreste sagde det var noget pjat, så han smed den ud her i sommers.(han så han ikke sidste vinter)
han fryser virkelig sådan at han ryster, og bare trækker for at komme ind, han vil ikke engang tisse, og så skal han bare ind foran varmen?? :s det er ikke så slemt endnu, men han vil allerede meget hurtingt ind og ryster.
så vil gerne gøre noget før det bliver rigtig koldt!!
sidste år sagde dyrlægen at nogle hunde fryser bare, og der intet var i vejen med ham, så ringede til en anden dyrlæge der sagde det samme.

Skal jeg købe et dækken :O?
og hvor søren kan man købe et i størrelse 80 som ikke koster spisen af en jetjager?? ! smiley

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Siemens opvaskemaskine viser fejlkode H 01 900 kr.
  • overpudsning af rå murstensvæg i stue 6.550 kr.
  • I vores hus på Rendsagervej 38 er hovedhanen, der styrer vandtilførslen, utæt og kan ikke lukke ordentligt, så den skal udskiftes. Hanen er placeret før vandmåleren. 850 kr.
  • Samling af Ikea PAX skab 1.600 kr.
  • Hej, Jeg skal have afmonteret én ledning inde i en almindelig grå samleboks/forgreningsdåse på væggen. Den ledning går op til et gitter, som skal pilles ned – derfor skal ledningen fjernes derinde i boksen. Det skal gøres korrekt og lovligt. Jeg tilbyder ca. 350 kr. for opgaven inkl. udkørsel. Hvis det passer dig, kan du evt. sende en dato/tidspunkt du kan komme. 400 kr.
  • Havemand til lille have og ukrudt 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund fryser :s
Kommentér på:
Hund fryser :s

Annonce