{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.530 visninger | Oprettet:

Ååhh nej.. Knude:( {{forumTopicSubject}}

Ja så skete det vi alle nok frygter, jeg har fundet en knude på min hund Sara.... Alle alarm klokker bimler og bamler!!!! Den gør ikke ondt, kan ikke rykkes rundt med (som en fedtknude kan) øv øv øv.. Har ringet til dr. dyr og skal derned i morgen tidlig.. Håber virkelig den er harmløs.
Fra en meget bekymret hundemor..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ååhh nej.. Knude:(
  • #1   11. okt 2011 håber det bare er en fedt knude smiley krydser fingre for dig og vovse..

• #2   11. okt 2011 Har selv fået min opereret 2 gange hvor det heldigvis var bare var godartede fedtknuder, den ene havde dog forankret sig så dybt ned igennem brysthulen så den var svær at komme over. De kunne heller ikke rykkes rundt med så dyrlægen var også bange for at det var ondartet da det ikke mærkedes som fedtknuder. Så det er ikke altid et sikkert tegn, så det kan du ikke altid regne med.
    Det kan også være et stik eller blodansamling.
    Tayson har også e lige nu der buler ud fra hans ene forben, går og holder øje med at den ikke vokser og så tager jeg til dyrlægen her engang, den skkal dog nok ikke fjernes.
    Men håber på det bedste for din vuf.....

• #4   11. okt 2011 hvor sidder knuden?? - x'er fingre for at det ikke er noget alvorligt

• #5   11. okt 2011 Skal afsted lige om lidt. Har ikke lukket et øje i nat. Karin J: Knuden sidder helt ude i den ene side, på ribbene... Ved ikke helt om jeg ville ha`fortrukket den sad på/ved brystkassen:(
    Pøj pøj Tine K....

• #6   11. okt 2011 Aj håber det bedste for jer, krydser fingre for jer.

• #7   11. okt 2011 Krydser fingre!!!!!!

• #8   11. okt 2011 Vi krydser poter og fletter haler

• #9   11. okt 2011 Så er vi hjemme igen. Dyrlægen gav mig ret i at knuden delvist er fæstnet, og at der ikke er noget "indgangshul"- så havde det måske været et stik/bid. Men hun mente den er harmløs!!!! Hertil måtte jeg spørge om, hvordan hun kunne vide det!? Der måtte hun give mig svar skyldig.
    Så jeg har fået en tid d. 02/11, hvor Sara skal være fastende, så hvis ikke den forbandede knude har tryllet sig selv væk, til den tid, skal den opereres væk og underøges! Ville ALDRIG tilgive mig selv, hvis nu det er kræft, og det bare bliver værrere.

• #10   11. okt 2011

De fleste onde knuder er takkede i kanten hvor imod de gode af dem der runde og glatte, det kan man ofte selv mærke hvis knuden er tydelig.

En fedtknude kan sagtens sidde fast og ikke være flytbar, de kan blive ret stor og sidde steder hvor de kan genere, men ikke altid.

Håber det bedste for din hund.

• #11   11. okt 2011 Vi fik taget en biopsi hos dyrlægen, på vores Franske bulldog inden man gjorde noget omkring operation.
    Knuden var blå/lilla og "blomkålsformet" så vi havde ikke mange forhåbninger, og desværre fik vi efter 10 min. også svar på at det var kræft.
    Den kunne godt fjernes men ville komme igen og igen og også andre steder på kroppen. (den sad lige over haleroden på ryggen)

Vi valgte at tage hende med hjem og give hende en god sidste tid. Desværre gik der kun 14 dage og så var der 3 knuder mere smiley Der gik hul på den ene og det lugtede meget meget grimt og væskede. Så efter 3 dag fik hun fred. Hun var kun 4 år.

Håber og krydser alt hvad der kan, for at det er noget harmløst din hund har fået.

• #12   11. okt 2011 Her i juli måned fik Uffo fjernet en knude på den 'øverste del af ribbensknuden....Jeg var selv med inde til opr. for jeg havde bestemt at hvis vi kunne se den var onderartet, når den var fjernet, så skulle min hund ikke have yderligere behandling....
    Den var så heldigvis godartet, fedt....
    Meen det var meget lærerigt for mig at være med...Jeg troede jo at div k´nive var lige så skarpe som dem på sygehuset, og at overvågningsudstyret det var ok.....
    Meeen sådan vare den virkelige verden hos dyrlægen slet ikke....Knive var sløve, og der måtte skæres mange gange for hvert snit, og overvågningen den var defekt, så tallene viste hele tiden forkert...
    Bagefetr var jeg meget glad for at have været med fordi jeg så langt bedre kunne forstå, hvorfor hunden havde så ondt...Hans muskler var jo blevet hakket i istedt for de rene snit....
    I dag har han det fint, og jeg ved så hvordan en opr. foregår hos dyrlægen....
    Jeg tror bestem ikke min dyrlæge er dårliger en gennem snittet......
    Hun havde sløve instrumenter for at holde prisen nede....
    Jeg fravalgte biopsien, fordi den i min optik, giver stor mulighed for at cancercellerne kan sprede sig med blodet....

• #13   11. okt 2011 Niño har for en lille måned siden fået fjernet to knuder, der viste sig at være ondartede, men da det blev opdaget tidligt og vi fik dem fjernet, så skulle han have "gode odds", og des hutigere det er opdaget des mindre er sandsynligheden for det har bredt sig.
    Jeg tror ikke du behøver bekymre dig så meget, for det første er det jo ikke sikkert den er ondartet og det lyder som om du har opdaget det tidligt. Held og lykke.

• #14   11. okt 2011 Bubbie, fik for en tid siden også en knude,samme sted jeg gik helt i spåner , og røg afsted...
    Han grinte sg af mig dyrlægen... hmfffrr.. Og siger hvad har hun leget vildt med, og så gik der et lys op for mig, hun svinger sine ting meget alt om der er knuder på eller andet hårdt er hun ligeglad med, så hun havde sg skadet sig selv... Han kunne ikke sige om knuden gik væk igen,det gør den ikke hos alle.. men hun skulle ihvertfald ikke ha´ adgang til ting der var så lange at det kunne slå hende dernede, og idag er den væk..

Snow
    Nu er jeg udannet ved en dyrlæge, med praktik hos 2 andre og har aldrig oplevet det du beskriver, der har udstyret altså været i top... og havde jeg den viden du beskriver der, var dyrlægen anmeldt, og aldrig kom mine dyr der igen!!

Kommentér på:
Ååhh nej.. Knude:(

Annonce