Hundesele til bil Hundesele til bil
Hejsa HG
Jeg ville høre om der er nogen af jer der har erfaringer med disse hundeseler man kan købe til bilen??
Egentlig så jeg helst at han sad i en transportkasse, men det er desværre ikke noget vi har øvet med ham fra hvalp af og nu går han nærmest i panik hvis kan skal være inde i en transportkasse mens vi kører.
Nogen erfaringer med at vænne dem til det? Det skal lige siges at vi ingen bil har, men låner ofre mine forældres biler, så det er ikke noget jeg sådan liiiige kan øve hver dag med ham
Men han piver helt vildt når vi kører og kradser for at komme ud. Hvis jeg går ud af bilen mens han er i en transportkasse så går han HELT i panik. Piver og gør og kradser, hopper rundt og gør alt for at komme ud igen
Hvilken størrelse hundesele vile I købe til en cavalier?
Håber I vil hjælpe

aug 2007
Følger: 50 Følgere: 83 Hunde: 9 Emner: 524 Svar: 12.747
http://xn--skde-hunden-hgb.dk/autostol-til-hunde-7/
Der er han ikke lukket inde, som i et bur, men er alligevel i "sikkerhed".
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 575
jun 2010
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 1 Svar: 1
https://media.zooplus.com/bilder/connecting/belt/1/200/14340_1.jpg
når jeg har hunden med i denne:
(link fjernet)
den klikker jeg bare på hundens sele:
(link fjernet)
så er jeg sikker på den ikke springer ud mens vi kører
okt 2010
Følger: 34 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 12 Svar: 116
men da den 3 kom blev det til et bur, ellers fylder de jo hele bagsedet og så kan man ikke havde nogle med samtidig med hundene
maj 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 44 Svar: 788
Tak for alle svarene.
Jeg har kigget på en transportkasse som jeg super gerne vil have. Der er plads til nummer 2 hund når vi engang skal have sådan en, så måske når jeg finder den billigt så kunne jeg prøve og vænne ham til at være i den når vi er herhjemme
Men tak for linket til selen, måske jeg skulle prøve sådan en og se hvordan det går, men som sarah skriver så synes jeg det ville være lidt træls hvis han skulle optage plads i stedet for at sidde bag i
Hundesele til bil