1.750 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hundesele til bil Hundesele til bil

Hejsa HG

Jeg ville høre om der er nogen af jer der har erfaringer med disse hundeseler man kan købe til bilen??
Egentlig så jeg helst at han sad i en transportkasse, men det er desværre ikke noget vi har øvet med ham fra hvalp af og nu går han nærmest i panik hvis kan skal være inde i en transportkasse mens vi kører.

Nogen erfaringer med at vænne dem til det? Det skal lige siges at vi ingen bil har, men låner ofre mine forældres biler, så det er ikke noget jeg sådan liiiige kan øve hver dag med ham smiley
Men han piver helt vildt når vi kører og kradser for at komme ud. Hvis jeg går ud af bilen mens han er i en transportkasse så går han HELT i panik. Piver og gør og kradser, hopper rundt og gør alt for at komme ud igen smiley

Hvilken størrelse hundesele vile I købe til en cavalier?

Håber I vil hjælpe smiley

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundesele til bil
  • #1   11. okt 2011 Hvad med at prøve sådan én her?
    http://xn--skde-hunden-hgb.dk/autostol-til-hunde-7/

Der er han ikke lukket inde, som i et bur, men er alligevel i "sikkerhed".

• #2   11. okt 2011 har I prøvet at have ham i kassen hvor den er åben og i giver masser af godbider??? så han bliver tryg i den,,,,,,, Athos skiger og hyler når vi kører fordi han ikke kan lide bevægelserne, men vi har brugt D.A.P til at spray i kassen så han bliver rolig og afslappet.... vi havde transportkassen til at stå i stuen, så han blev tryg ved den og kastede guffer derinde.... så rullede vi hurtig ned og op igen masser af gange.... jeg har bare hørt at det er lidt bøvl med de seler da hunden vikler sig ind i dem under kørsel...

• #3   11. okt 2011 Jeg bruger sådan en:
    https://media.zooplus.com/bilder/connecting/belt/1/200/14340_1.jpg
    når jeg har hunden med i denne:
    (link fjernet)
    den klikker jeg bare på hundens sele:
    (link fjernet)
    så er jeg sikker på den ikke springer ud mens vi kører

• #4   11. okt 2011 brugte også seler til mine og har aldrig haft problemer med at de har viklet sig ind eller noget smiley
    men da den 3 kom blev det til et bur, ellers fylder de jo hele bagsedet og så kan man ikke havde nogle med samtidig med hundene smiley

• #5   11. okt 2011 Hejsa
    Tak for alle svarene.
    Jeg har kigget på en transportkasse som jeg super gerne vil have. Der er plads til nummer 2 hund når vi engang skal have sådan en, så måske når jeg finder den billigt så kunne jeg prøve og vænne ham til at være i den når vi er herhjemme smiley
    Men tak for linket til selen, måske jeg skulle prøve sådan en og se hvordan det går, men som sarah skriver så synes jeg det ville være lidt træls hvis han skulle optage plads i stedet for at sidde bag i smiley

Kommentér på:
Hundesele til bil

Annonce