{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

1 eller 2 Papillon {{forumTopicSubject}}

Vi vil gerne høre fra folk da har 2 hunde, er det godt eller dårligt, og folk der har flere papillon....vi har en han papillon i forvejen som er 1 ½ år og kunne godt tænke og en hun papillon... men vi vil bare være lidt mere sikker inden vi bestemmer os helt.
Kom med jers mening eller erfaringer ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1 eller 2 Papillon
  • #1   11. okt 2011 Ulemper:
    Dobb. dr.dyrregninger
    Dobb. forsikring
    Dobb. foder
    Dobb. Træning
    Måske svært at finde pasning af 2 hvis man skal væk i længere tid.

    Fordele:
    Det er altid sjovere at være 2 smiley


    Jeg har bestemt mig for at skulle have en mere. Men husk at når i vælger en tæve vil det være en god ide at sende drengen på ferie under løbetiden så han ikke bliver stresset. Med mindre han eller hun skal neutraliseres.


  • #2   11. okt 2011 2 hunde er det bedste - 1 er for lidt og 3 er for mange smiley
    Mine hunde er ikke papilloner, men uanset så nyder de hinandens selskab.

    Ja der er dobbelt op på regninger, men det mærker man virkelig ikke.

    Vil dog lige indskyde at hvis du får en tæve, så husk at kastrere din han først. Uheld er svære at undgå - med mindre man kastrere, eller smider den ene hund på ferie i hele løbetiden.


  • #3   11. okt 2011 (link fjernet)
    Det kan både være godt og skidt.
    Tænk på med tæve i løbetid. Få hanhunden kast, inden en evt hund kommer ind.
    Dobbelt udgift på mad, dyrlæge træning, forsikring mm.
    To hunde der også skal trænes hver for sig. Begge skal lærer og være alene hjemme, uden den anden hund.


  • #4   11. okt 2011 bonus info vores hund er kastereret smiley

  • #5   11. okt 2011 Michael: Så er der ingen ko på isen der smiley Så er en tæve nok også det bedste valg og 2 hunde er bare bedre. Foder til små hunde er ikke vildt dyrt - mine 2 spiser mindre til sammen end min venindes Golden.

    Min tæve livede helt op da jeg fik min hanhund ind i huset. Hun elsker ham rigtig meget og de leger sammen hver eneste dag og sover sammen. Og så har de jo hinanden når de er alene hjemme.


  • #7   11. okt 2011 Ja den har jeg læst smiley tak for den smiley

  • #8   12. okt 2011 Jeg har 2 papilloner, en tæve og en kastereret hanhund, og de passer rigtig godt sammen, når jeg går tur, er de koplet sammen i sådan en slags dobbelt remstykke, da jeg ofte går med flere hunde af gangen. Papilloner er dejlige hunde, dog syntes jeg der er mange hvide hår overalt, sort tøj er bandlyst her hos mig smiley

  • #9   12. okt 2011 tror vi bliver mere og mere overbevist vi skal have en mere smiley

Kommentér på:
1 eller 2 Papillon

Annonce