{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

Bortløbet hund. {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen smiley jeg har lige et spørgsmål.

Igår da jeg var ude og gå med Lasse mødte vi en løs hund uden halsbånd, på vejen. Den fulgte med os hele vejen hjem. Jeg gik så tilbage til hvor den var begyndt at følge efter os, og stemte dørklokker for at høre om der var nogen der savnede den. Igen havde set den før. Så jeg tog den med hjem og ringede til politiet for at høre hvad jeg skulle stille op. De sagde at jeg enten ku lade den løbe eller tage den med ind til dem. Jeg havde ikke samvittighed til at sætte den udenfor igen eftersom den hele tiden fulgte efter mig. Så vi tog op til politiet med den og de ville så derfra sende den et sted hen. Noget internat måske?
De kunne nemlig ikke finde nogen chip på den, med den maskine de havde.


Det var en meget forvirrende situation og en sur politimand. Så jeg fik ikke meget af vide om det videre forløb, andet end at de skulle have mit tlf. nummer og cpr nummer.

Nu har jeg bare tænk på den stakkels hund siden igår og går og bekymre mig lidt om hvorvidt den er kommet hjem igen i god behold.
Ved i om man får sådan noget af vide eller om man kan ringe et sted hen og forhøre sig?

Har aldrig prøvet sådan en situation før så det kunne være der var nogen af jer der var lidt klogere på det smiley

Nadia


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bortløbet hund.
  • #1   15. okt 2011 igen havde set den før = Ingen havde set den før

  • #2   15. okt 2011 Nad.
    Det, at du møder en sur politimand, i den situation, er ganske almindeligt, jeg har prøvet det flere gange. En gang var det så grelt, at jeg fortalte ham, at han var til for vores skyld, og ikke omvendt! Jeg tror ikke der er prestice nok i de sager, det er jo "kun en hund".
    Jeg håber, at din hittehund er kommet godt hjem til sin ejer igen.


  • #3   15. okt 2011 Man får ikke noget at vide har prøvet det samme, men ja de sidder den på en internat, via der bliver den undersøgt a en dyrelæge, og de melder den så savnet, altså forstå mig ret de laver sedler med den og forhøre sig vel ved kunder, håber det hjalp dig lidt..

  • #4   15. okt 2011 det kan jo være den lige er løbet en tur. og ikke er løbet bort.

  • #6   15. okt 2011 bort, så kan den ikke finde tilbage.den har måske været ude i 5 min?
    min stryger af og til, og kommer tilbage.
    indsmurt i lort fra genboens komødding...


  • #7   15. okt 2011 doggymom- det var også min første tanke. Men eftersom den fulgte efter mig hvor end jeg gik hen, så turde jeg ikke løbe an på bare at lade den rende rundt alene. Den rendte over vejen osv. Jeg spurgte blandt andet gårdmænd og dem der boede på vejen og ingen havde set hunden før. Vi plejer ellers at kende hinandens hunde heromkring smiley så jeg tog chancen og indleverede den så jeg var sikker på at den ikke kom noget til.

    Mange tak for jeres svar folkens smiley det hjalp lige at høre hvad i har været ude for i samme situation.

    Lillian- det var ligepræcis den holdning han havde. At det var simpelthen spild af tid for dem. Det var lidt en træls holdning at have :S det er jo trods alt levende væsner.


  • #9   16. okt 2011 tak de damer smiley fik næsten helt dårlig samvittighed over at havde taget den med :S vurderede at det var det bedste.

    Linda- ligepræcis det jeg tænkte. Hvad nu hvis den blev kørt over eller lign. :S

    Natasja - Mange tak smiley ja de behandler det lidt som om de syntes det er spild af tid. Det synd smiley


Kommentér på:
Bortløbet hund.

Annonce