Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ringorm
  • #2   16. okt 2011 Hvordan så de skaldede pletter ud? - Var det skarpt afgrænset? - eller "halv-skaldet", eller noget 3.?

• #4   16. okt 2011 Kan du huske, om dyrlægen sagde noget om selve hårroden - om den var skadet ved ringorm?

Trøffel har mistet pels på et bagben, ved kønsdelene og lidt på venstre side af ryggen - og har MEGET skæl - men kun enkelte steder - netop de steder, hvor hårtabet er...

• #6   16. okt 2011 Trøffel har været ved dyrlæge, hvor hun er blevet undersøgt for diverse mider - ved skrab. -Hun fik også taget blodprøver for at checke hormonerne i.f.b. skjoldbruskkirtlen - Tallene var underlige, men dyrlægen satte hende i behandling for for lavt stofskifte. HUn er blevet meget gladere og friskere, og har endda tabt sig lidt - men hårtabet er ikke blevet bedre - det er blevet værre!

Tror nu ikke det er skab, da jeg tænker, at det må klø - og det gør hun ikke!

Skal snart afsted med hende igen til dyrlægen, men måtte jo lige forsøge denne behandling først:-)

Jeg tænker ringorm, fordi jeg selv har noget, der minder om det!

• #8   16. okt 2011 Tro mig, det KLØR! (på mig)- men ikke alle stederne er det skarpt afgrænset - men huden er skællet og fortykket! - Har fået noget binyrebark-creme-sjov af lægen, men det tager kun kløen, og ikke "udslættet" - og stoppede hurtigt med at bruge det!

Kommentér på:
Ringorm

Annonce