{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.629 visninger | Oprettet:

mopsefoder/rav mod flåter {{forumTopicSubject}}

Jeg har to spørgsmål:

er der nogen her på h.g.,der ved om jeg kan købe mopsefoder(mrk.royal canin)på mere end de 3.kg som jeg plejer at købe i en dyrehandel,og hvis den findes i større,evt.få den bragt,jeg har ingen bil ??

Så lige en annonce her på h.g.,om ravkæder,som "halsbånd",kan holde flåter væk,er der nogen der har hørt om det ???
Jeg har nemlig 3.stk ravkæder jeg aldrig bruger.Og er det effektivt,så kommer de jo i brug på en god måde.
m.v.h.
v.d.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mopsefoder/rav mod flåter
  • #1   16. okt 2011 prøv at google det der rav, der står en masse, og så kan du jo selv dømme.
    f.eks her:
    http://www.collardog.net/


  • #2   16. okt 2011 Jeg ved at RC ikke endnu laver mopse fodret i større størrlse- men ham jeg køber foder af, siger at RC snart laver mopse blaningen i en 5 kg pose ... hvilket jeg glæder mig til smiley

  • #3   16. okt 2011 Det med rav skal jeg da prøve på Baldur jeg har masser af rav som jeg samlede da jeg boede ved Hanstholm + div halskæder af rav som jeg kan bruge til det så kan de da gøre lidt nytte når jeg aligevel ikke selv går med dem.

  • #4   16. okt 2011 til lenes mor,uffe og berta

    tak for svaret
    .Helt fint med en større pose mopsefoder.Gad vide om så der bliver rabat på prisen, ;;;
    Min mops er kræsen,men heldigt nok at,han elsker fodret,langt mere,end når jeg sidst på måneden,"kun" har råd til de "udskældte"Frolicer.
    Jeg køber også vådfoder,hos Irma,økologisk,"forstås",det er også lidt smådyrt(faktisk spiser mopsen,mere sundt en mig,det er helt o.k),har du et forslag til godt vådfoder ;;;

    venlig hilsen
    v.d


  • #5   16. okt 2011 til doggymom

    tak for dit svar.
    Har lige været inde at google.Umiddelbart,ligner det de to ravkæder jeg har.Så jeg prøver.
    Priserne undre mig lidt.Det ualmindelige billige priser på kæderne.Gad visde om det er en "skrivefejl".For på et af halbåndende til kat er prisen 98.- kr

    venlig hilsen
    v.d


  • #6   16. okt 2011 det bliver forhåbenlligt billigere- for kg prisen er dælme høj!!!
    Uffe, får kun det foder, gider ikke vådfoder syntes det stinker smiley hahaah

    Prøvede en periode at give ham bulldog fodret fra RC, men en mops er åbenbart ret følsom over for et for højt protein indhold ( det må ikke være over.. uhaaa.. mener det er 21%) - så han fik et vildt udslag af nogen underlige sår/bylder på hagen..


  • #7   16. okt 2011 til bente modtager.

    synes du også skal prøve det med kæderne.Når du alligevel har kæder liggende,ligesom mig,
    Ravet er jo et natur produkt,så selv om det måske ikke hjælper,så skader det jo ikke at prøve.
    Mine kæder ligner et par stykker af de viste ravkæder,jeg tror de skal være upolerede.
    Nå-men vi prøver.
    held og lykke
    venlig hilsen
    v.d

    p.s jeg har ellers forsvoret at,jeg ALDRIG ville "udklæde" mine hunde med "bling-bling"halsbånd,og andre pynteting.Nå-men da min mops er kulsort,og kæden mørkebrun,så ses det jo ikke så meget


  • #8   16. okt 2011 Tror min store hanhund ville være sød med en halskæde smiley

  • #9   16. okt 2011 lenes mor til uffe og berta

    Ja-DEN pris er "satans" høj,helt enig.Nå så du mener ikke der kommer rabat.Ja-det er en lukrativ forretning idag,at handle med hundefoder,hundebeklædning,sovehynder,"bling-bling" halsbånd ect...
    Men ting må jeg sige dig,at Irmas "hundedyre" økologiske vådfoder ikke lugter,det er kun prisen der "lugter",helt ud på gaden,når jeg har købt økologis hundefoder til ham,og en tilbuds pasta til mig,og husk så at der,står Irma på hundedåsen."for fint skal det være"

    venlig hilsen
    fra tilbudspastaen og Irmas økologiske hundefoder


  • #10   16. okt 2011 anne p

    Han er en flot fyr,så lidt halsbånd vil helt sikkert gøre ham lidt mere "moderigtigt",en bare det at se ud som en Schæfer

    venlig hilsen
    v.d


  • #11   16. okt 2011 Verner. Tror ikke han ville kunne tilgive mig ,hvis han fik halskæde på. Han ville også blive drillet til hundetræning smiley

  • #12   16. okt 2011 Baldurs farver falder heldigvis godt sammen med ravet og så er han så langhåret at de sikkert slet ikke kan ses aligevel, men det er da et forsøg værd og jeg har også en kæde med uslebet rav.

  • #13   17. okt 2011 AV! Det ville godt nok klæde Naquita med en ravkæde. HVis det virker, så meld lige tilbage. smiley

Kommentér på:
mopsefoder/rav mod flåter

Annonce