{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
412 visninger | Oprettet:

Tæve gør sig til overfor anden tæve? {{forumTopicSubject}}

Ja her er jeg igen smiley

Jeg har to tæver og den ældste, Disen, er i løbetid i øjeblikket. Hun har været ret interesseret i at snuse til min anden tæve, Polly og Polly og har også snuset godt igennem. De klaprer begge tænder bagefter.

Nu har vi så lige været ude og de dimser begge lidt rundt i køkkenet da Disen begynder at se underlig ud. Hun går nærmest på tåspidserne, ørerne stritter (så godt de nu kan), hun ser nærmest lidt stivbenet ud og så er det som om, hun drejer enden hen mod Polly og ligesom vipper den lidt opad. De går rundt side mod side men med bagende mod forende.

Det minder meget om nogle af mine fisk når de er i leg. Er der noget hun har misforstået? Er det normalt? Eller er det bare mig, der pludselig ser nogle andre signaler end når de normalt leger?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tæve gør sig til overfor anden tæve?
  • #1   16. okt 2011 lyder som rigtig hygge leg :$ .. det gør min tæve hver gang hun er i løbetid. uanset om det er ahnner eller hunner. hun er bare klar på at "hygge" og gøre sig til, charme..
    hun gør det aldrig når hun ikke er i løb.. nok leger hun, men ikke så fjollet smiley

• #2   16. okt 2011 Ok, har bare ikke oplevet det før på den måde, synes jeg. Men sidst, hun var i løb, var Polly også kun meget lille hvalp, så måske har det gkort en forskel. Og ellers er vi ikke ude at lege, når hun er i løbetid

• #3   16. okt 2011 Skægt :D. Håber, kæresten får det at se når han kommer i morgen. han er allerede i krise over, de er lesbiske fordi de klaprer tænder smiley

• #4   16. okt 2011 nej de ikke lesbiske, bare lystne smiley hihi.. vores tæve gør det 1½-2 måneder. men hun bløder kun i 25-30 dage. ca.. smiley de mærkelig når de er i løb smiley
    så skal du ikke være bekymret over, det helt normalt.

• #5   16. okt 2011 Hehe, kæresten vil helt sikkert være af en anden overbevisning :D. Ja de er lidt søde, synes jeg, når hormonerne raser. Disen har også lige brugt ca. ti minutter på at stå og slikke kærligt på det samme græsstrå. Det plejer at vare en lille måned med den opførsel smiley

• #6   16. okt 2011 awwwhhh, så er der lidt kærster over det smiley slikker de hinanden indei munden også ? det gør vores tæve ved hendes "kæreste" når de ser hinanden de to er det lige som i film, med vildt forelskede mennesker. hele omverdenen forsvinder bare, og se ser kun hinanden, og så biver det slikket og pysset, og fjollet. smiley
    din kæreste dør af grin over det. smiley det ser skægt ud !

• #8   17. okt 2011 Haha, jeg kan høre, mine er vand i forhold til jeres :D. Nej de slikker ikke inde i munden. Disen slikker Polly i ansigtet. Det har hun nu altid gjort, men i øjeblikket er det lidt mere insisterende smiley

Kommentér på:
Tæve gør sig til overfor anden tæve?

Annonce