8. sep 2006 Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 157 Svar: 1.387
ihhj er folk virkelig ligeglad med andres hunde:( {{forumTopicSubject}}
Er virkelig utrolig træt og frustreret over de mennesker der kan finde på at kaste ting ud af vinduet som kan smadder. ja jeg indrømmer da at jeg en sjælendt gang imellem har smidt noget papir ud af vinduet. men at folk smider ølflasker, sodavands flasker, plastic flasker og dåser ud af vinduet når de køre eller går. kan virkelig pisse mig noget så grusomt af. især når det steder folk skal gå. Nu har vi kun mulighed for at gå tur i vejkanten ude ved os med marker omkring os. men der ligger satme tit mange nykastede smadrede flasker.
nu jeg simpelthen begyndt at tage en pose med i lommen til hvis jeg sku finde nogle glaskar. ..
surt opstød herfra efter en kort gåtur op af vejen!
sep 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 157 Svar: 1.387
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 793
Boede på et tidspunkt på strøget i en større by og jeg måtte tit bære Willie rundt fordi folk havde været i byen og smadret diverse glas og flasker på fortovene. Så irriterende!
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.320
vi bor på bøhlandet, og folk smider ALT ud her ude, de tror det er en losseplads... vi må nogle gang gå ud på vejen istedet for at gå i vejkanten, fordi der ligger så meget glasskår ,
sep 2006
jaa men jeg bliver desværre nødt til det hvis jeg skal lufte mine hunde uden at skal køre afsted med dem for at lufte dem. vi har selvfølgelig vores egen have. men en gåtur tager de ikke skade af..
sep 2006
vores han hund fik skåret poten op og nået af huden mellem poterne sidste vinter inde i byen da vi ikke kunne se skårene for sne:(
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 793
Nej, det er da for dårligt man ikke kan gå tur med sine hunde i området bare fordi folk er nogle svin!
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.320
flasker bliver altid samlet op af nogle, det bare lige med at holde ind til siden og stille den pænt.
sep 2006
smiler. jeg gik engang en tur op af vejen med vores han hund. (efter vi flyttet fra byen). jeg gik i den rigtige side indtil jeg opdagede hvor mange skår der lå. så skiftede jeg til anden side..så holdte der sku en mand ind og rullede vinduet ned og mumlede: du skal gå i den modsatte side. du skal gå mod bilerne..mig: Hvad?..ham: ja du skal gå i modsatte side eller lufte din hund et andet sted..mig: bor du her, på leren?..ham: nej jeg er forbikørende..mig: fint nok! så skal jeg sige dig en ting. JEG bor her på leren. derfor lufter jeg mine hunde præcist hvor jeg vil, og hvilken side af vejen jeg vil. og jeg vælger den side af vejen uden glasskår. så rullede han op og kørte..haha..
han var lige prikken over i'et den dag efter alle de skår..
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 96 Svar: 11.000
Hvordan kan du flippe ud over , at der kommer en kørende...ruller vinduet ned..... og prøver at give dig et godt råd....
Gå ALTID i venstre side af vejen.... MOD trafikken..... så kan du se hvad der kommer kørende......det kan du ikke hvis de kommer bagfra.
Det er derfor der er så mange der bliver kørt ned... når bilerne opdager folk for sent.......
Jeg synes det var pænt af ham... og han havde ikke fortjent at få et møgfald.
Med hensyn til glesskår.... JA... det er noget svineri... der giver jeg dig ret..........men det er også svineri , at smide papir ud af vinduet...... :o)
jun 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 1.214
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.009
Men ja, det er virkelig belastende. Der var engang en der havde smidt et KYLLINGEBEN som Laika fik hapset... Nøj jeg blev bange, hun nåede at sluge det inden jeg kunne få det ud af munden på hende. Der skete hende heldigvis ikke noget, men sådan et ben kan jo lave meget ravage :o(
sep 2006
anne P: ja det er noget værre svineri.
okt 2008
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 5 Emner: 36 Svar: 237
sep 2006
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 138 Svar: 533
sep 2006
ihhj er folk virkelig ligeglad med andres hunde:(