{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Set i en annonce {{forumTopicSubject}}

Er med på folk gerne vil have telefonisk kontakt, men en skriver sådan her
--------

Vi godtager ikke hemmelige numre.
---------------------

Synes efterhånden det at købe hund, kan være helt ude i hampen...

Har hemmeligt nummer, så jeg skulle evt ringe fra arbejde eller kammerat og hvad er det så "værd" at man kan se nummeret ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Set i en annonce
  • #1   19. okt 2011 ***René** *

    Du kan vel bare slå hemmeligt nummer fra på telefonen? smiley


  • #2   19. okt 2011 Nej det kan man ikke, hvis man har "udeladt" nummer fra udbyder´s side af...

  • #3   19. okt 2011 Rene, kunne det være der var nogen med hemmelig nr, man ABSOLUT ikke vil tale med?

  • #4   19. okt 2011 Der kan være mange grunde, men hvis der er nogen med hemmeligt nummer man ikke vil snakke med, så kunne man jo skrive" har du hemmeligt nummer, smid os en mail med dit nummer og vi ringer dig op "



  • #5   19. okt 2011 Du kunne også bare skrive til dem, at du ringer med hemmeligt nummer.
    Eller låne en telefon og give dem dit nummer, så de kan ringe til dig smiley


  • #6   19. okt 2011 Hvis jeg så sådan i en annonce, så ville jeg tænke : " nå.. Der er vist en der har lidt for mange kreditorere"

  • #7   19. okt 2011 Tina :

    Jeg tager den heller ikke med hemmeligt nummer. Og det er ikke fordi jeg
    er "bange" for at det er en jeg ikke vil snakke med.
    Men vil en person snakke med mig, må personen give sig til kende smiley
    -Det er heller ikke altid man lige har lyst til at snakke med bestemte personer.


  • #8   19. okt 2011 Rene- det var en mulighed at gøre det på den måde istedet..

  • #9   19. okt 2011 Sjovt som tingene ændrer sig - for få år siden, før der var mobiltelefoner og nummervisere, ja der tog man telefonen men "forventningens glæde" om, hvem der ringede. I dag bliver man nærmest tøsesur, når man ser et opkald fra "hemmeligt nummer", og nægter at tage telefonen.

  • #10   19. okt 2011 Jeg tager helelr ikke private opkald, så kan vedkommende sende en sms om at denne ringer omlidt med hemmeligt nummer,
    og jeg har sq ingen kreditorere er bare træt af sælgere


  • #12   19. okt 2011 Fritte mor, du skal bare melde dig til Robinson listen, på din kommune.

    Du kan undgå de adresserede salgsreklamer og telefonopkald, hvis du registrerer dig på Robinsonlisten, og registreringen er gratis.

    For at blive registreret, skal du kontakte Borgerservice i din bopælskommune, der kan dog gå op til 3 måneder før din registrering træder i kraft, da Robinson-listen kun bliver udsendt til de erhvervsdrivende en gang i kvartalet.

    Når du har valgt at lade dig registrere på Robinson-listen, er det en beskyttelse af dig og dine persondata. Hvis dette ikke bliver overholdt af en firma eller en organisation, kan de risikere at få en bøde.

    https://www.borger.dk/EMNER/FORBRUG-PENGE-FORSIKRING/REKLAMER/Sider/robinsonlisten.aspx


  • #13   19. okt 2011 Hvis man ikke gider sælgere, så lægger man vel bare på igen....

  • #14   19. okt 2011 Efter som dert er én af måderne der er brugt til at få adresse og oplysninger ud af folk, med hvalpe, og der derefter er forsvundet hvalpe, kan jeg så sandelig godt forstå at der kun bliver modtaget opkald fra et nr. hvor man har mulighed for at tjekke at det er en real person bar nr..

    Her vil der også kun blive taget tlf hvis nr. vises...

    Normalt er jeg ligeglad, men er det pga hvalpe salg, jeps så vil den kun blive taget hvis jeg kan se nr.


  • #16   19. okt 2011 M&R , man kan jo finde adresse ud fra det nummer sælger opgiver ?

  • #17   19. okt 2011 Jeg vil så mene at har man ting til salg, så tager man tlf. uanset om det er privat nr eller vis nr.
    Jeg kan også tit lade min mobil ringe, hvis det er privatnr. For kender ingen med det. Men har jeg sat noget til salg, ja, så tager jeg altid min mobil så længe der er noget til salg. Alt andet er da lidt uhørt syntes jeg.


  • #18   19. okt 2011 Hvis det er taletidakort, kan man ikke finde adresse og navn på folk

  • #19   19. okt 2011 Jeg kan godt forstå dem der har annoncen. Jeg har selv 1,1 cuba boa til salg, og en eller anden idiot ringede og prøvede at lave telefonfis med mig.
    Og han ringede med privat nummer. At jeg allerede da han siger sit navn regner ud hvad han laver, og spørger om han hygger sig. Hvorefter der bliver stille og jeg siger han kan lave fis med nogle andre og smider på, er en anden snak.

    Men hvor er det bare sygt, for jeg ville have nydt at melde ham for telefon chikane. Men som sagt hemmeligt nummer så ku ikke gøre det, øv øv smiley


  • #20   19. okt 2011 Jeg tager altid min fon ligemeget om det er hemmeligt nummer eller ej...
    Kan ikke forstå folk idag, mobiler kan altid vise hvem der ringer ergo screener man lige om man gider snakke med den pågældene person...
    I gamle dage hvor der ikke var nummer viser og alle de moderne sager tog man sin tlf hvis man var hjemme og ellers måtte man vente med at snakke indtil folk kom hjem....


  • #21   20. okt 2011 Jacob, hvorfor bør folk, der har hemm. nr. ikke have tlf.???

    Der kan trods alt være andre grunde til hemm. nr. end for mange kreditorer. Jeg måtte en periode have hemm. nr. p.g.a. jeg som bankrådgiver havde givet afslag på at låne penge til nogle, der ikke havde en chance for at betale dem tilbage. Ud over tlf.opkald på alle tider af døgnet med overfusen og sjofelheder, så malede de på min bil, smadrede vinduer i mit hus og meget mere.

    Min veninde har hemmeligt nr. fordi hendes tidligere mand chikanerer hende med at indrykke alle mulig forskellige annoncer med hendes tlf.nr. i. Han har såmænd også sendt hende på hospitalet med brækket næse og tænder slået ud - skal hun ikke have en chance for at have en telefon med hemmeligt nr.

    Tænk dig lidt om før du taler.


  • #22   20. okt 2011 jeg har os via tlf selskabet, udeladt nummer/hemmeligt.. Men man kan i sin mobil gå ind og sætte den til at vise opkalds id. Jeg tager heller ik hemmeligt nr, men ellers kan man jo sende dem en sms, der kan de se nummeret og ringe tilbage

Kommentér på:
Set i en annonce

Annonce