{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.161 visninger | Oprettet:

svensk købelov {{forumTopicSubject}}

Ve dnogen af jer herinde, hvordan den svenske købelov forholder sig i forhold til den dansk
en veninde til mig har købt en hund hun skulle bruge til avl, men det en øre har aldrig rejst sig, selv om hun har prøvet alt, hun har løbende haft kontakt med opdrætteren, som bare har slået det hen,.
de blev så enige om at hun skulle have 25% retur for hunden, da hun ikke kan bruge den til avl, skal han kastreres.
Nu trækker opdrætteren i Sverige i land, og vil kun betale hende 1000 dkr. tilbage, men hun har det hele på skrift.
hun siger hun jo bare kan avle på den og ikke udstille den, frækt sagt. da den jo skal opfylde avlsrestriktionerne.
Hun har nu skrevet til den svenske kennelklub.
Hvad mener I.?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  svensk købelov
  • #1   21. okt 2011 sorry et d formeget .:-)

• #2   21. okt 2011 På en dansk kontrakt fra DKK står der om hunden er købt som familiehund eller som avlshund.
    Gør der også det på den svenske ?
    Og er den krydset af som avlshund ?

Synes det ville være overmodigt at sælge en hvalp som avlshund

• #3   21. okt 2011 Jeg giver Tina ret - husk at kig på om hunden er solgt som familie- eller udstillingshund. Ofte når hunden sælges som udstillingshund, er prisen meget dyre end familiehund

• #4   21. okt 2011 opdrætteren vidste hun skulle bruge ham til avl, men siger kun at han er solgt som familiehund, jeg har ikke set kontrakten, men der står sikkert familiehund.jeg vil sige til hende at kigge på fb miss X

• #5   23. okt 2011 jeg ved hun nu har kontaktet den svenske kennelklub, så jeg venter også spændt på hvad der sker.jeg kan jo altid sktive når jeg hører noget.

Kommentér på:
svensk købelov

Annonce