{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

Øjne der løber? - Hvad kan det være? {{forumTopicSubject}}

Her den sidste uge er Vaks' øjne begyndt at løbe utrolig meget. Han er tydeligt irriteret i øjnene, men jeg kan ikke rigtig forstå hvad det kan være.
- Det virker ikke som øjenbetændelse, for det er kun vand, der kommer, ikke slim af nogen form. Han havde øjenbetændelse i august deromkring, og det var meget grønt og sådan noget. Så tror ikke det er det.

Kan det bare være vejret? For det virker som om det bliver værre, når han har været ude.. Det stopper bare ikke helt, selvom han er indenfor.
Men ja, det irriterer hans øjne, ikke til den grad, hvor jeg vil sige, det gør rigtig ondt, men det irriterer ham helt sikkert. Ringer til dyrlægen på mandag, men hvad tror i det kan være?
- Kan det være en rift? Eller..?
Vil bare lige høre nogen meninger, for vil ikke ringe til dyrlægen lige nu.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øjne der løber? - Hvad kan det være?
  • #1   22. okt 2011 kan vel godt være vind og vejr,måske... men nok en god ide at ringe til dyrlæge... koster jo intet at ringe og spørge,så længe det ikke er livstruende.... er det begge øjne der løber?

• #2   22. okt 2011 Ja, det er jo gratis ^^
    Ja, det er nemlig begge to, så tvivler lidt på at det er en rift?
    Så skulle han i hvert fald være meget uheldig..

• #3   22. okt 2011 Tror og håber håber på at det er vind og vejr,isår når det er begge øjne... og hvis de ellers ikke er røde ville jeg ikke bekymre mig meget.
    Vores egne øjne kan jo også løbe i vand når vi er ude i kulden og er jo begyndt at være lidt pingvin koldt gg.
    Så du kan vidst roligt vente til mandag med at tage til dyrlæge,men tror ikke det er nødvendigt

• #4   22. okt 2011 De er ikke røde, andet end normalt, når han lige vågner og sådan noget.
    Der er intet, det er bare meget vand, i forhold til normalt, så jeg er bare en lidt bekymret hundemor ^^'

- Jeg vil helst undgå at få en konsultation, brugte over 2000 på dyrlæge i sommeren ): Men giver ham i hvert fald et ring.

• #5   22. okt 2011 ja det skader jo ikke...
    selv været uheldig med min buller 2 gange et par dage før weekenden. Måtte så desværre til dyrlæge midt i weekenden. Krævede operation begge gange og begge gange havde møgkøteren slugt et fremmed legeme smiley
    1 gang en metal genstand fra en bold der kunne lyse hvis den blev kastet mod noget hårdt 8000 bobs
    2 gang en katte bold på størrelse med en bordtennisbold 12000 bobs
    så slut med småt legetøj her!

• #6   22. okt 2011 Forfærdeligt o.o
    - Vaks er heldigvis ikke til andet end bamser, som han kan bide i i ny og næ o.o
    Men mange penge er det sq. Og synd for hunden, ikke mindst, at skulle opereres 2 gange! o:

• #7   22. okt 2011 ja... første gang var han ca et halt år og sidste gang var i starten af året her...han er ca 3,5 år. Var nøjagtig de samme symptomer han fik med opkastning flere gange om dagen og ikke ville spise. Og det var jo ekstremt underligt for han er elleres totalt madglad hehe,men tænkte det nok bare var noget forkert mad han havde fået ... hvis det skulle ske en anden gang kommer han sgu til dyrlæge med det samme... for dyrlægen mente ikke han havde slugt noget sidste gang og beholdte ham i første omgang til opservation...
    mest utroligt at han tabte sig 5 kg på de 4 dage det varede. Sgu meget,synes jeg... og man kunne også se det på ham.

Har du så slelv ringet til dyrlægen og hvad sagde de?

• #8   22. okt 2011 det er sq meget for en hund at tabe sig på 4 dage o.o

- Har ikke ringet, ringer på mandag ^^

• #9   22. okt 2011 nå ok... skal da lige opdateres,tak

• #10   22. okt 2011 Skal jeg nok ^^

Kommentér på:
Øjne der løber? - Hvad kan det være?

Annonce