{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.111 visninger | Oprettet:

spørger lige igen. {{forumTopicSubject}}

Trunte var ved dyrlægen igår, da hun have en knude rimelig stor under den ene bryst vorte, når hun står oprejst kan jeg mærke den mere nu. dyrlægen sagde det måske kun hænge sammen med hun kom i løbetid 3 mdr før hun rigtig skulle. men syntes nu bare den er meget hård idag?? hun har ikke ondt, kan sagtens få lov til og mærke ved den ligeså forsigtigt. hun drikker meget og tisser os en del mere. nogen der har oplevet det før?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørger lige igen.
  • #1   22. okt 2011 hun er kun 4 år, og dyrlægen mærkede igår, og syntes ikke den var så hård, for spurgte om det kunne være kræft, det mente hun ikke, for hun sagde hun syntes den var mere blød.
    trunte er jo os begyndt og bløde (løbetid) bare 3 mdr for tidligt.
    det fortalte jeg os dyrlægen.

• #2   22. okt 2011 Mine forældres shih tzu fik brystcancer som 3 årig og blev desværre aflivet da det bredte sig. Det er højst sandsynlig en mælkekirtel som er evt betændt eller falsk drægtighed.

• #4   22. okt 2011 det er kun den ene ? den er rundt syntes selv den er hård, den er rimelig stor faktisk. hun har jo ikke noget imod jeg røre ved den, og så tænker jeg så kan den jo ikke være betændt? det gør vel ondt så?
    bliver helt nervøs nu, hvor i skriver bryst kræft smiley dyrlægen mærkede jo på den igår, ved ikke om jeg så skal regne med det hun siger? for jeg forstår egentlig ikke hvorfor hun ikke ville undersøge den nærmere ???

• #5   22. okt 2011 undskyld hvad mener du ulla??

• #8   22. okt 2011 Jeg spørger bare om råd ja, for og høre om i andre har oplevet det, jeg er da godt klar over at jeg fik snakket med dyrlægen, men syntes jo bare den er større idag, derfor jeg spørger herinde, troede det var muligt man kun spørge.

• #9   22. okt 2011 Nej i kan ikke se min hund, men så vidst jeg ved så er der flere herinde som spørger om ting, selvom man ikke lige kan se hunden, da man måske kan spørge om råd/ eller om andre har oplevet noget ligende, som hen bare derfor jeg spørgere. og troede dette forrum var til så man kunne spørge om ting osv, selvom man ikke lige kan se hunden det er galt med.

• #11   23. okt 2011 Ja os derfor jeg bare skrev (:
    er er jo rimelig bekymret stadigvæk smiley og så syntes jeg bare det kun være fint og høre om andre havde oplevet noget ligende på deres hund, så man måske kun blive lidt klogere på hvad det måske kun være.
    Der er ikke andet for end jeg må have fat i dyrlægen igen på mandag (:

• #13   23. okt 2011 Vi plejer bare altid og bruge hende, og de plejer nu og være meget gode (:
    der plejer ikke og være noget, hun mærkede jo os efter og det, og jeg spurgte hende enda om det kunne være kræft, og det sagde hun nej til, da hun syntes knuden var blød og ikke hård i det. men jeg syntes nu den er hård smiley og rimelig stor.
    men udover det så har trunte det jo godt, hun spiser som hun plejer, og gerne mere hvis det stod til hende selv (:

• #14   23. okt 2011 hov forkert smiley.

• #15   23. okt 2011 jeg kunne have tiltro til at hun måske har fået betændelse i en mælkekirtel , det kan give en "byld" som bliver sten hård, min kammerats hund fik sådan en sidste år. kom på pencelin i 3 dage og efter en uge varden væk.

• #16   23. okt 2011 men det genere ikke trunte jeg mærker på den, gør det selvfølgelig ligeså stille, men den er heller ikke rød, så tænker jeg er den så ikke bare rød øm og hævet når man snakker betændelse ?

Kommentér på:
spørger lige igen.

Annonce