4.097 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
ISOLERENDE BUND I HUNDEHUS??? ISOLERENDE BUND I HUNDEHUS???
Har hundegård til de 2 store hunde jeg har når jeg er på arb. De får begge deres morgen og aftensmad i den og står selv og venetr på jeg lukker dem derud.
Men har så et hundehus inde midt i hundegården (Iglo,der skulle være køligt om sommeren og varmt om vinteren) Har forsøgt med at ligge diverse tæpper ind i bunden af hundehuset så det ikke bare skal ligge på den bare plastic bund,men somme tider tager de det ud og så flår de det i atomer... Møghunde smiler
En bekendt har foreslået mig halm,men er sikker på de næsten are tager det ud også og så flyver det over alt.
Nogen med en bedre i ide?
0 synes godt om
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.194
Alternativt en hynde fyldt med isolerende flamingokugler, kræver så bare at de ikke splitter den ad. Eller en wet-bed overpå en flamingoplade, wet-bedden er ikke så nem at få flået i stykker pga. den hårde bagside.
jul 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 4 Emner: 130 Svar: 620
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 138 Svar: 533
Den med guvtæppet,banket fast på en træplade så den passer i bundens gulv er nok den bedste ide,så
De tæpper de har flået i stykker,har jeg også smidt ud og så lagt nogle nye ind.
Noget med flamngokugler tør jeg ikke løbe an på,medmindre jeg vil have jul i hundegården hehe-
Men ellers tak for Jeres råd
mar 2008
mar 2008
ISOLERENDE BUND I HUNDEHUS???