4.097 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

ISOLERENDE BUND I HUNDEHUS??? ISOLERENDE BUND I HUNDEHUS???

Har hundegård til de 2 store hunde jeg har når jeg er på arb. De får begge deres morgen og aftensmad i den og står selv og venetr på jeg lukker dem derud.

Men har så et hundehus inde midt i hundegården (Iglo,der skulle være køligt om sommeren og varmt om vinteren) Har forsøgt med at ligge diverse tæpper ind i bunden af hundehuset så det ikke bare skal ligge på den bare plastic bund,men somme tider tager de det ud og så flår de det i atomer... Møghunde smiler

En bekendt har foreslået mig halm,men er sikker på de næsten are tager det ud også og så flyver det over alt.

Nogen med en bedre i ide?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ISOLERENDE BUND I HUNDEHUS???
  • #2   25. okt 2011 Spåner, barkflis, en tyk gummimåtte ovenpå noget isolerende matriale, eller isolering med en træplade over.

Alternativt en hynde fyldt med isolerende flamingokugler, kræver så bare at de ikke splitter den ad. Eller en wet-bed overpå en flamingoplade, wet-bedden er ikke så nem at få flået i stykker pga. den hårde bagside.

• #5   25. okt 2011 tæpper er det væste du kan putrtte derind, det bliver fugtigt og hva så ja så lugter det og små rådner og er bestemt ikke varme for hunden, sådan et halvvådt tæppe. halm eller spåner ville jeg også sige, mine ligger på en isoleret bund, kan du ikke lave det?? evt en palle så en flamingoplade ovenpå og så en tyund masonit plade så er det godt... der står på alle hundehuse forhandlere at hunden skal hæves fra jorden ..... det ville jeg se at få gjort <.-)

• #6   25. okt 2011 Der er en bund i, som så overdelen klappes fast i , så der er en kant på ca 10 cm inden de går ind i hundehuset.
    Den med guvtæppet,banket fast på en træplade så den passer i bundens gulv er nok den bedste ide,så
    De tæpper de har flået i stykker,har jeg også smidt ud og så lagt nogle nye ind.
    Noget med flamngokugler tør jeg ikke løbe an på,medmindre jeg vil have jul i hundegården hehe-
    Men ellers tak for Jeres råd

• #7   25. okt 2011 Hvis det virkelig skal isolere noget, så skal du have en form for hulrum, gerne med isoleringsmateriale i mellem det nuværende gulv og den træplade, du lægger ind. Gulvtæpper i sig selv bliver kolde og våde, når der har ligget en våd hund der.

• #8   25. okt 2011 Overvej evt. wet-bed underlag, da de leder vandet væk, det kræver selvfølgelig et lille fald i niveauet på gulvet og så et hul til at lede vand væk.

Kommentér på:
ISOLERENDE BUND I HUNDEHUS???

Annonce