{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

Hundemassage {{forumTopicSubject}}

Hej Alle her på HG

Jeg vil lige høre om der er nogen af jer der har erfaring med hundemassage.?
Det er ikke fordi min hund har fået en skade eller har haft, men jeg tænkte på om hundemassage også hjælper på hunde der er meget sresset og nervøs.?

Min ene tæve er meget stresset og hun er også blevet lidt nervøs. Tænkte på om det er fordi hun måske går og spender eller at hun bare er blevet anspændt med årene.

Håber der er nogen af jer der måske har et godt råd eller ved om det kunne hjælpe at massere hende.

På forhånd mange tak. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundemassage
  • #1   27. okt 2011 Hej Smølfine
    Hundemassage har en god forebyggende effekt samt så kan det også være med til at nedsætte stress m.m.

Dog skal man altid undersøge hvor stressen stammer fra og behandle årsagen samtidigt - det kan dog give en god kombi smiley

Lone F. Jørgensen udfører hundemassage og hun er rigtig dygtig. Du kan altid ringe til hende og høre hvad hun syntes. www.thetouch.dk

Jeg har arrangeret massagekursus med hende og vi afholder i aften 2 del i at blive undervist i massage for husbehov til egen hund. Mine hunde elsker det smiley

• #3   27. okt 2011 Ja du kan tro at massage osse virker mod følsesmæssige ubalancer så dyret bliver rolig påny jeg kan varmt anbefale Lone F. med The Touch som www.TheTouch.dk

• #4   28. okt 2011 min hund har Hofteledsdysplasi og der lærte jeg lidt massege af dærelægen. det er faktisk rigtigt godt! jeg massere min hund hver aften imens falder hun i søvn. og det virker også rigtigt beroligende på hvalpe;)

Kommentér på:
Hundemassage

Annonce