537 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Det gider jeg da ikke at spise moar...:-) Det gider jeg da ikke at spise moar...:-)

Jeg ville lige prøve at give min vaps et lille stykke vinge fra den kylling vi skal have til aften, jeg får ham op i hans kurv og giver ham det, han glor på det og snuser og ser på mig.." hva skal jeg dog med det mor???", jeg lader det ligge og går ud i køkkenet og så begynder han sku at gø af vingen haha... Går ind igen til ham og sidder med det i hånden, så begynder han at slikke og nippe til det med fortænderne, men nej nej det gider han sku ikke at have og løber med mor ud i køkkenet hehe, men stykket ligger i kurven
Hehe...
Er der andre som har hunde der ikke lige bryder sig om råt kød??? God aften smiley

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 6.500 kr.
  • Fjerne bunddække, primært efeu 2.502 kr.
  • Sætte rullegardiner op 1.000 kr.
  • Hænge 4 billeder op på betonmur 300 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskin 830 kr.
  • Spots på badeværelse virker ikke 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det gider jeg da ikke at spise moar...:-)
Kommentér på:
Det gider jeg da ikke at spise moar...:-)

Annonce