{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.290 visninger | Oprettet:

Aktivering / hygge lege {{forumTopicSubject}}

Hej med alle jer hunde eksperter.

Jeg vil lige høre jer om der er nogen af jer, som har nogen spændende hundelege, I vil dele.

Vi har en Leonberger hvalp på 12 uger. Han er meget rolig, men han har også det der 7. hvalpegear som bare siger "PLING - jeg er frisk hvad skal vi lave hvad skal vi lave!"
Han virker glad og tryg og mangler på den måde ikke noget. Han er allerede god til at sove alene nedenunder og være alene 1 times tid. Han er meget lydig når han ikke er i hvalpegear smiley

Men jeg kunne godt tænke mig nogle flere ideer til aktiveringslege/opgaver/workouts for hvalpen smiley

Indtil videre har han lært sit og dæk, så det har vi selvfølgelig leget en del med.

Derudover har han rendt rundt og fundet godbidder (således at han ser ud af øjenkrogen cirka hvor de bliver gemt) det synes han er sjovt.

Vi har spredt mad udover gulv og fliser, men det gider han faktisk ikke rigtig.

Ellers så går vi spændende ture, ikke for lange, men mere op og ned af ting og gennem ting, forskellige steder og typer af områder osv.

Møder tre forskellige hunde i familien cirka en gang om ugen, kommer med i byen, bilen.

Har aktiveringsanordning i form af en snor fra loftet hvori der hænges spændende ting (æble, gulerod, viskestykke, kødben)

Forskelligt legetøj og så lige min kæreste og jeg som leger og krammer ham.

Måske har jeg glemt nogle ting - man når jo altså en del med sådan en dejlig hvalp.

Men har I nogen skide gode ideer til hjernegymnastik eller er der noget som I synes at vi mangler at lave med ham?

Hold da op, det blev langt.
Men det er jo altid rart at sparre.

Vh Line


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktivering / hygge lege
Kommentér på:
Aktivering / hygge lege

Annonce