{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

Ny hvalp, intro til ny hund {{forumTopicSubject}}

Mine forældres hvalp blev født her d. 27/10, og den er vist nok klar 21/12.

Så vidt jeg ved så skal hunden være alene i et par dage med sin nye familie, dvs. mine forældre.
- dvs. der kommer ingen til huset i disse dage.
Men så står julen jo for døren og familien er der jo i juledagene inkl. os og Milo...

Jeg er lidt i tvivl om hvordan vi skal gøre..
Skal vi tage derhjem lille juleaften i en times tid og lade dem møde hinanden, inden de skal være sammen i 6 timer 1. juledag?
Eller er det ligemeget?

Milo plejer at være meget large over for hvalpe, og han lægger sig bare ned og lader sig mosle, så jeg regner heller ikke med det bliver et problem denne gang :o)

Er der andet vi skal være obs på? Altså med de 2 hunde..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny hvalp, intro til ny hund
  • #1   28. okt 2011 Hov den er født d. 26/10 - hvis det gør nogen forskel...

• #2   28. okt 2011 Hmmmm - personligt ville jeg nok vente med at hente hvalpen til efter det værste juleræs var overstået...
    Men ellers ville jeg nok også tage forbi dagen før og lade dem mødes først på neutral grund og lige få snuset lidt af og der efter tage den ind i huset.

• #3   28. okt 2011 Det var også mine forældres ønske først at få den efter jul, fordi moren var sat til d. 31/10, og så passede det jo.
    Men nu er den født 4 dage før, så jeg ved ikke om opdrætter vil beholde den julen over...

Vi tager en børnelåge med derhjem, for en sikkerheds skyld.
    Men hvalpen sover vel en del? Det mener jeg da at Milo gjorde.. Og ellers kan Milo hoppe op i sofaen, der må hvalpen ikke komme.

• #4   28. okt 2011 Jeg ville vente med at hente vapsen, for der sker mange ting når det er jul... Så hellere vente efter juleræset... smiley håber i finder ud af det:-)

• #5   28. okt 2011 Men det er jo ikke sikkert opdrætter vil have den så længe.. Ikke at jeg ved det altså, men hvis de ikke vil så er de jo nødt til at have ham hjem.

Milos lillefætter Kento smiley

• #6   28. okt 2011 Vil måske vove og sige at det er en lidt useriøs opdrætter hvis denne ikke vil beholde hvalpen et par dage ekstra. Med mindre at de virkelig ikke KAN (hvis de skal på ferie).

• #7   28. okt 2011 Jeg ved det jo heller ikke, men vi må bare se hvad de siger til det, og håbe på at de så præger hvalpen rigtigt i den ekstra uge de har den - hvis de har den...

• #8   28. okt 2011 Hvis de kan have den behøver det vel heller ikke at være en hel uge ekstra? Ja altså nu ved jeg jo ikke hvilke plande din familie har for julen. Men man kunne jo evt. hente hvalpen 2.juledag.

• #9   28. okt 2011 Min familie er bare hjemme smiley
    Men det er da næsten også en hel uge så?
    Fra d. 21. til d. 25.
    Ja ok, lidt over en halv uge så smiley

Kommentér på:
Ny hvalp, intro til ny hund

Annonce