3.707 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

trinol 810 spray trinol 810 spray

jeg har lige et spørgsmål angående den spray mod lopper.

hvor længe fra man har sprayet skal man holde sig ude af rummet?
og tænker om man kan spraye i sofa og på gulvtæpper, osv også, i forhold til at vi og hundene jo er i sofen bagefter, og kan jo ikke vaske den af for giften?

håber i forstår? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trinol 810 spray
  • #1   30. okt 2011 Står det ikke i vejledningen???

• #2   30. okt 2011 har ikke købt den endnu, men skal gøre det i morgen, så var bare hvis nogen lige vidste det smiley søgte kort på nettet man fandt ikke noget, måske min dovenhed bare tog overhånd smiley

• #3   30. okt 2011 Vi sprøjtede stuen mandag aften (både gulv og møbler) og gik i seng bagefter hvor vi tog hunden med. Dagen efter skulle Enzo være hjemme i køkkenet, som ligger en halv etage over stuen, hvor han plejer at være. Og det er ikke muligt at logge af til stuen, han har dog ikke adgang til stuen på grund af det børnegitter vi har sat op. Men jeg luftede ud hele morgenen inden jeg tog afsted og så brugte vi stuen som normalt da vi kom hjem fra arbejde. Vi sørgede bare lige for at han ikke gav sig til at slikke på de ting vi havde sprøjtet.

• #4   30. okt 2011 mange tak. vaskede du gulvet efterfølgende, eller skal man bare lade det være.?

• #5   30. okt 2011 jeg bruger det mod fluer om sommeren, og sprøjter i alle vindueskarme, uden at lukke hverken folk eller fæ ud...
    Har brugt det i flere år på den måde.

Har HØRT at katte kan reagere negativt på det, men har aldrig oplevet problemer med hundene

• #6   30. okt 2011 hov....

vil lige sige at det giver sådan et fedtet lag, så hvis du skal sprøjte glatte gulve, så gør det så vidt muligt kun langs kanter og revner, og ellers lige tør af lidt efter, for ellers står i altså på næsen;)

især klinkegulve bliver tosset glatte af det

• #7   30. okt 2011 vi har sådan nogle gamle træguvle med dejligt store revner mellem braderne smiley så bliver nød til at spraye det hele over desværre. det er rigtig træls:(

• #8   30. okt 2011 ja, det kan jeg godt se så smiley

jeg tror, at jeg ville vælge at spraye det hele en aften inden sengetid, og så starte morgenen med lige at tørre gulve af for overskydende glat stads....

men mine hunde har aldrig taget skade af det i hvert fald. måske når nu du skal have det ud i hele huset, du bare skulle sende hunden ud imens du sprayer, for der er jo nogen partikler i luften imens og lige efter

• #9   30. okt 2011 ja regner med at kæresten kan sprøjte i morgen når jeg er ude med hundene, smiley

mange tak for jeres svar smiley

• #10   30. okt 2011 Vi bruger det på vores salon og vi gør det efter arbejde for vi bryder os bestemt ikke i at stå i det.. synes det er lidt ubehageligt, så hvis jeg selv engang skulle bruge så ville tage væk en dags tid.. Synes der er mange dampe i det..

• #11   30. okt 2011 Vi har gulvtæppe på i det rum vi sprøjtede.

Jeg synes lugten er meget ubehagelig, så jeg ville helt klart sprøjte inden sengetid for ikke at skulle være i lugten. Og så sørge for at der ikke kommer dyr i rummet før der er luftet godt ud.

• #12   30. okt 2011 super, mange tak.:)

Kommentér på:
trinol 810 spray

Annonce