Bliver sindsyg "FB" Bliver sindsyg "FB"
Lige lidt frustrationer:
Min franske bulldog på 5 mdr har været på dyrhospitalet og blive kastereret derefter styrtede hans verden sammen Han begyndte at få MEGET tynd mave og vi tilskrev det narkosen, da det jo normalt kan forekomme.
Men men men nu har vi været afsted med ham 3 gange fordi hans diarre fortsætter han kom i første omgang på en omgang skåmekost i 14 dage det hjalp til dels men ikke voldsomt.
Så ringede jeg derud fik en omgang pincillin da han havde en maveinfektion (lorteprøve for baktusser og giardia - den sidste dog negativ)
Efter pencillinkuren på 10 dage går der nøjagtig 1½ døgn og min hun har IGEN diarre
Ringer igen til dyrlægen og får igen en pencillinkur på 10 dage, den endte i søndags og mandag morgen ringer jeg IGEN til dyrlægen fordi hans afføring er ved at blive blød, dyrlægen ber mig afvente og se tiden an.
Og idag så jeg med en hund der har sprøjtemås igen Venter på dyrelægen ringer tilbage til mig er ved at være godt frustereret.
Han skal muligvis påp en "allergi" tørkost i 6 uger hvor han INTET andet må få end dette, men som dyrlægen siger så er dette IKKE en holdbar løsning da han er en hvalp
Efterspørger så hvad så bagefter jamen så må vi jo fortsætte med det hvis det virker for alt andet lige så er det jo bedre end en hund med diarre....øøøh ja siger jeg så meeeeen i har selv sagt at det ikke er godt for ham fordi han er hvalp og der ikke er de fornødne ting i til ham
Ja men det kan jo blive sidste udvej......det er deres eneste svar
Nogen der har prøvet noget ligende?
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.416
Det lyder ikke så godt.
Hvad får han af foder nu ?
har der været foderskifte ? Fra hvad til hvad ?
Mht allergifoderet.. Nej det er ikke optimalt til en hvalp, men hvis alternativet er diarre, så er det da klart at foretrække
Håber I får styr på det
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 27
jun 2007
Følger: 44 Følgere: 41 Hunde: 2 Emner: 100 Svar: 1.191
jeg ville give slippery elm, et naturligt produkt som stabilisere maven. det er ikke skadeligt for en hvalp. så kan du forsætte med det gode foder som du hved hunden har det godt på.
held og lykke med den lille basse
maj 2008
Han har kun haft 1 foderskifte i hans tid, men nu finder vi noget andet og prøver det.
maj 2004
Følger: 33 Følgere: 51 Hunde: 9 Emner: 44 Svar: 1.072
Øv det er godt nok træls med den bette
Vi fodrede også først med et hvalpefoder til Dharma - ræserrøv konstant, selv på skånekost, så skiftede vi foder - ingen problemer lige siden.
Men, om det kan gøres så nemt hos jer, det er jo ikke til at vide, og det er self. ikke det hvis han bliver ved med at have en infektion i maven?
Håber det bedste for ham!
jun 2007
Følger: 44 Følgere: 41 Hunde: 2 Emner: 100 Svar: 1.191
okt 2009
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 6 Emner: 51 Svar: 2.249
maj 2008
Bliver sindsyg "FB"