987 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 30 Svar

Nu gik det lige så godt Nu gik det lige så godt

Nu var det endelig begyndt at gå rigtig godt med Nova.. Hun var blevet rigtig god til at väre alene hjemme uden problemer og hun var endelig blevet renlig..

MEN...........
Her den 1 november kom hun i löbetid...
Hun tisser og skider inde hele tiden..
Min hanhund er selvfölgelig lukket i et andet rum når jeg ikke er hjemme og det har så resulteret i at hun ödelägger ALT..

Det har kostet mig en brändekurv og en hel masse brände, en stol, en hundepude, en papkasse, et täppe, en helt masse småting og i dag toppede hun så med at ödelägge min sofa smiley

Jeg er ved at blive sindssyg og hun har kun väret i löbetid i en uge så nu ender hun med at må väre i legehuset når jeg ikke er hjemme for ellers löber jeg da tör for möbler smiley

Jeg skulle bare lige ud med det smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu gik det lige så godt
  • #1   9. nov 2011 Hvad med et badeværelse?
    - Hvor der forhåbentlig ikke er tæppe eller trægulv? Og så tag alle tingene op af gulvet og sæt det et andet sted? ^^'

• #2   9. nov 2011 Fordi der hiver hun tapet af väggen og jeg er også 99,9 % sikker på at hun vil kradse helt vildt på dören..

Det skal lige siges at hun ikke er alene.. Hun går sammen med hendes mor så jeg ved ikke lige hvorfor hun skal gå sådan amok

• #3   9. nov 2011 Har du ikke mulighed for at sende en af dem ud af huset så længe hun er i løbetid.... Det kunne godt lyde som om hun stresser når hun er alene hjemme......

• #4   9. nov 2011 Hvad med et bur?????

• #5   9. nov 2011 God idé, Vicky, men hvis hun ikke er vant til et bur, så kan det jo godt blive svært..

• #6   9. nov 2011 Hvad med et gitter foran badeværelsetdøren, så hun ikke føler hun er lukket inde? Mine er lukket ude i køkkken og en gang, med gitter for ind til stuen, for at de ikke føler sig "lukket inde" bag en lukket dør.

Og der er ingen problemer, overhovedet.

• #7   9. nov 2011 Hun er vel stresset over det som sker i hendes krop.. smiley

Mange tæver bliver også mere kontaktsøgende og klistrende i deres løbetid.. Måske det er derfor hun ikke bryder sig om at være alene hjemme..
    Det gør det nok heller ikke nemmere med en hanhund i huset smiley

• #8   9. nov 2011 Ja et bur, og måske en ide at få hende strerliseret så er det slut fremover.

• #9   9. nov 2011 Så må man vænne hunden til det smiley herhjemme bruger rotten sit bur som sin kurv. Hun sover der hele dagen smiley

• #10   9. nov 2011 Jeg tror det går lidt galt for hende når de ikke er sammen alle sammen og desvärre har jeg ikke mulighed for at få min hanhund passet.. Jeg tror heller ikke det vil ändre noget for hende for han mangler jo stadig hvis han bliver passet..

Jeg tror at hvis jeg sätter hende i bur så går hun helt i panik og så vil hendes mor nok splitte buret ad for at hjälpe hende.. Hendes mor er meget beskyttende overfor hende

• #11   9. nov 2011 Jeg har prövet med et börnegitter og det havde de fået mast ud af dören da jeg kom hjem..

Der er ingen stress med min han.. Han er sammen med dem når jeg er her og alle er rolige omkring hinanden

• #12   9. nov 2011 Anna - træning træning træning, tålmodighed tålmodighed tålmodighed smiley

alt det andet er bare skidte undskyldninger fordi man ikke vil gøre arbejdet smiley Det var ikke for at ja.. banke dig i hovedet.. Men det skader jo ikke at arbejde med problemet, alt andet ville være synd for hunden smiley

• #13   9. nov 2011 Min rotte er i bur da hun æder mine døre og vindueskarme. Det er hendes tryghedssted. Så hvis du gør buret til noget dejligt og hyggeligt så går hun ikke i panik. Alle mine hunde har kunne ligge i bur og ingen har nogensinde gået amok i dem. Så det er bare et spørgsmål at tilvænne hunden til det. Heller det end hun smadre hele dit hjem ik?

• #14   9. nov 2011 Har du en intakt hanhund sammen med dine tæver når i er hjemme?

• #15   9. nov 2011 Altså mener når de er i løb!

• #16   9. nov 2011 Selvfölgelig skal hun have lärt det.. Jeg havde bare aldrig regnet med at det ville blive et problem fordi hun stadig er sammen med hendes mor... Det er bare lidt frustrerende lige nu fordi jeg er nödt til at have dem skilt ad når jeg ikke er hjemme så jeg kan jo ikke starte langsomt

• #17   9. nov 2011 Ja det har jeg altid når jeg er der til at holde öje med dem.. Han er overhovedet ikke interesseret i dem för de er höjlöbske... Og der er ikke nogen der behöver at nävne de uheld der er sket for der er aldrig sket uheld når jeg selv har holdt öje med mine hunde... Og jeg har haft ham sammen med 4 täver på et tidspunkt..

Jeg har også tänkt på et bur men jeg må ärligt indrömme at jeg ikke har råd til at köbe et bur lige nu.. Selvfölgelig er det bedre hun er der end at hun ödelägger mit hus

• #18   9. nov 2011 De koster altså ikke meget brugt. Har selv lige købt et næsten nyt for 300 kr. Inde på dba er der mange til ingen penge.

• #19   9. nov 2011 Okay super det vil jeg da så lige kigge efter smiley

• #20   9. nov 2011 Du kan købe et billigt et i harald nyborg..
    Kan ikke huske om det er 300 eller 400 kr smiley

• #21   9. nov 2011 Vær obs på, at kan hunden ikke lide at være i bur, kan du risikere, at den splitter det ad, hvis vi snakker bure af samme type som Harald Nyborg

Min whippettæve har splittet både et fra Harald Nyborg og et Tholo ad, det tog hende ikke mange minutter.

• #22   9. nov 2011 Hvis hun ikke kan lide at väre i det vil hendes mor splitte det ad for at få hende ud så det skal tränes godt.. Problemet er at finde et der er stort nok smiley

• #23   9. nov 2011 Jeg bryder mig personligt ikke om et bur som løsning. smiley
    Nok nærmere, træning træning og mere træning.

• #24   9. nov 2011 http://www.hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=65819

http://www.hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=65819

Så afslappet er mine hunde i deres burer. Det hvor corgien ligger i har jeg pillet lågen af, så det er mere et hyggebur, det andet er det vi bruger til rotten også har jeg 2 til. 1 i bilen også et som jeg pt ikke bruger.

• #25   9. nov 2011 Problemet er jo at der ikke er voldsomt meget tid til at träne fordi det er nu de er nödt til at väre skilt ad.. Inden hun kom i löbetid hvor de alle sammen gik sammen der ödelagde hun ikke noget..

Jeg har för brugt mundkurv hvis de lige pludselig begynder at ödelägge og det prövede jeg også med Nova... Hun tager det rigtig pänt når jeg er her men hvis jeg går fra hende går hun helt i panik så det er ikke en lösning... Jeg ved godt at mange er imod det..Men hellere mundkurv end at hun ödelägger noget og kommer til skade

• #26   9. nov 2011 Mht. renligheden er det meget normalt at tæver bliver urenlige under deres første løbetid. Min tidligere tæve kunne slet ikke styre det da hun kom i løb og tissede overalt. Det stoppede ligeså snart løbetiden var ovre. Anden løbetid var hun renlig, og havde lidt mere styr over hvad der skete med kroppen smiley

• #27   9. nov 2011 Ja jeg regner også med at hun er renlig igen når hun er färdig med at väre i löbetid... Det bliver bare lidt meget lagt sammen med alt det andet smiley

• #28   9. nov 2011 Kan jeg godt forstå.. Ville bare berolige dig med det, hvis du ikke var klar over det. smiley Jeg havde kun haft hanner før hende, så jeg var selv lidt uforberedt da hun begyndte på tisseriet igen, og det er jo frustrerende hvis man har kæmpet lidt med renligheden..

• #29   9. nov 2011 Hun er heldigvis ikke mere end lige blevet renlig så det har ikke gjort den store forskel.. Jeg har faktisk ikke nået at vänne mig til at hun var blevet renlig smiley

• #30   9. nov 2011 Så er legehuset gjort indflytningsklar smiley Så fra i morgen må Tseepo og Nova väre derude når de skal väre alene hjemme... Nu er jeg bare spändt på om det holder

Kommentér på:
Nu gik det lige så godt

Annonce