{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

Hvad er det? :-( {{forumTopicSubject}}

Joey har i noget tid haft noget tør, rød og irriteret hud.

Jeg har prøvet at smørre det med creme.
Jeg har skiftet foder til Arion. - Dette er først lige sket.
Jeg har givet Vildlakse olie fra alaska i foderet. - Kørt med ca. 1 uge.

Jeg ringer til dyrlægen imorgen og bestiller en tid.

Her er et billede af det..

http://www.hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=65834

Alt det hvide er tør og skalled/død hud. Og det røde er jo så huden som er meget rød.

Lige der har han intet hår.

Hvad er meningen med galskaben tror i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er det? :-(
  • #1   11. nov 2011 Jeg tror det kan være hårsækmider, der er symptomerne ihvertilfælde rødme af huden og hårtab.

Godt du tager til dyrlæge med det, så du kan få en diagnose og en behandling.

• #2   11. nov 2011 Tør næsten ikke sige det men det ligner meget Alllergi eller hårsækmider. Det er identisk med det udslæt Cleo døjede med det mest af hendes korte liv. Started som et lille punkt over haleroden og udviklede sig så. Når det var værst var hele hendes ryg dækket af det.
    Dyrlægen kaldet det "Bare Westie allergi"

Har senere erfaret den dyrlæge ikke var så god så desvære kan jeg ikke sige om det Cleo havde i virkeligheden var hårsækmider.

• Kristine J
    Kristine J Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 20
    #3   11. nov 2011 Min Cavalier har haft nøjagtig det samme, jeg fik hende tjekket for hårsækmider, men det var det ikke. Dyrlægen vidste ikke rigtig hvad det var, men jeg fik noget salve at smører det med og så skulle jeg kontakte ham hvis det blev værre. Så jeg tog hjem og smurte og fortsatte ellers alt som jeg plejer, men det blev ikke bedre, så i samråd med dyrlægen skiftede jeg foder fra royal canin (specielt til cavalier) over til Arion (Lam og ris) og lige siden har der ikke været noget problem og pels og hud har været blød og pæn smiley

• #4   11. nov 2011 Hårsækmider og allergi er det ikke.

Fordi.. Begge hunde har det. Og det er kun lige det jeg har taget billede af hvor han har mistet pelsen, og der satser jeg lidt på at det er fordi joey har kløet sig der.

Jeg vaskede for noget tid siden jack i noget shampoo mod tør hud osv. Og hans hud blev rigtig fin, men efter kort tid så kom det igen. Jeg er næsten sikker på at det var pga foderet, os derfor jeg har skiftet over til Arion nu.

• #5   11. nov 2011 Vil meget gerne høre hvad dyrlægen kommer frem til da det pracis ligner..whatever.. Cleo led af.

Kommentér på:
Hvad er det? :-(

Annonce