{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

Hvad er dit sjoveste trick {{forumTopicSubject}}

Vi har behov for lidt inspiration...
Jeg syntes jeg var løbet tør for ideer men så gav min kæreste mig ideen om at få chunta til at hyle på kommando - han selv prøvede at træne... meen... nu har jeg lært ham det om dagen også tror min søde kæreste at han har lært chunta et trick! Det er så sødt smiley

men det er lidt sjovt syntes jeg...

http://www.hundegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=33943


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er dit sjoveste trick
  • #3   11. nov 2011 Sødt tricks:-)

    Milo kan gø på kommando når vi siger "tá hen så" også kan han "stå" der bliver han stående hvor han er, fedt tricks når der kommer fremmed hunde forbi, da de kan gå lige forbi Milo uden han reagere.

    Salto sjoveste trick hmm er et lidt indviklet et men jeg kaster en smøgpakke, og siger så "dut" eller "rør" dut så dutter han med snuden og rør så ligger han poten på.


  • #4   11. nov 2011 Målet er at få chunta til at kende forskel på hvad siger mutten og hvad siger koen

  • #6   11. nov 2011 fedt stund heidi:o).
    Vores hund ligner en søløve, og lyder som en, så var har lært hende: hvad siger søløven, så svare hun uh uh uhhhhhhh, når vi spørger haad Raven siger, så svare hun vuf, når vi spørger hvad katten siker, så ligger hun sig med hovedet mellem poterne.

    Isac kan hviske, der kommer kun en svag lyd ud men munden bevæger sig som et vov.

    Vores gamle hund som ikke er længere kunne 36 kommandoer på tegnsprog, det vil jeg så ikke tage æren for, det var min datter.
    Den kunne alt fra at gå som en soldat, skamme sig, rulle rundt, danse osv, det var fuldkommen vildt.

    Det gik så vidt at hunden kunne huske mere end min datter, 36 kommandoer er meget, så når hun ikke fik trænet lavede den selv nogen af dem, så som at komme kravlende hen af gulvet, lægge poterne op på begge øre og andre skøre indfald:o)


  • #7   11. nov 2011 ej krumme den er bedre end min

  • #8   11. nov 2011 Louie har lige lært at dø, når man skyder ham. Han dør bare virkelig dramatisk med spjættende ben og piv. Det er mega sjovt! Har prøvet at lære ham at rulle rundt i 5 år nu, men det er kun lykkedes at få ham om på ryggen...



  • #9   11. nov 2011 Det er sindsygt sjovt når man får lært hunden nogle kommandoer - jeg forstår godt din datter nød det flint

  • #11   11. nov 2011 Ja for dælen heidi, vi har fået så mange gode smil af den lille hund, specielt når vi havde gæster, for hvis den synes den blev overset, så startede den fra en ende af, og den blev helt sikkert hurtigt midtpunkt.

    Jeg har dog måtte erfare at nogle er nemmere at træne end andre, isac kan som sagt hviske, men KUN når der er godbidder:o))))


  • #12   11. nov 2011 Jo og indkald på håndtegn... Den er bare sådan liiidt ubrugelig, hvis hunden står og snuser et eller andet sted og ikke lige kigger. Man kan dælme stå længe med armen i vejret før han opfanger det smiley

  • #13   11. nov 2011 LOL ja Julie:o)

    Det sjoveste vi har prøvet med den omtalte hund var nok : Vi boede på Fyn en overgang og da den her lille hund jo også kunne sine kommandoer med lyd, så ville min datter gerne prøve agillity, vi fik tilmeldt os et hold og mødte op.
    Træneren var indehaver af en dans/svensk tror jeg det var, som var på højt plan og kunne blive Danmarksmester weekenden efter, den var han selvfølgelig meget stotl af og brugte den til at vise hvordan man gjorde til de andre på holdet.
    Det var med store armbevægelser og høje råd til hunden.
    Min datter var den sidste der skulle banen igennem, vi havde taget et øvede hold, vi kendte jo vores hund, men det var første gang på en bane.

    Han siger så til min datter hun ikke skal fortvivle hvis hunde ikke vil, minder hende om de store tegn og råb.

    Min datter går ind på midten af banen og så går det ellers der ud af, hun er lidt generet, så hun bruger blot komandoer som bum, igennem , sik sak, stop osv, men den her lille hund er vanvittig hurtig, og forstår alle sine kommandoer, den var hurtigere end hans hund, vi var jo pavestolte, men træneren blive så hamrende sur at vi ikke fik mere undervisning.
    Det var en hund vi aldrig glemmer:o)


  • #14   11. nov 2011 Kennel Flindt: ej hvor sjovt. He he det er ikke sådan til, når man er bedre end læreren smiley

  • #15   11. nov 2011 Hihi nej , det er jo det:o)

  • #16   11. nov 2011 BTW noget af det sjoveste ved træning- og tricksvideoerne her inde er når folk roserne hundene. Nøj man lyder fjollet!!

  • #20   11. nov 2011 Neo har lært at bede om mere mad smiley

    http://www.hundegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=33945


  • #21   11. nov 2011 Zenta kan hyle hvis man siger: Hallooo, eller love youu:)
    Så kan kun også gabe, hvis man siger gabe;)


  • #22   11. nov 2011 Kaoz kan knurre =) *grrr*

    Og hente klemme og aflevere når jeg hænger tøj op, bære ting rundt, hente cigaretter, pung og fjernbetjening og sådan..

    Jeg ved ikke hvad det sjoveste er... Men han kan meget, og en del han selv har fundet på =)


  • #23   11. nov 2011 Hmm tror faktisk det er en ide jeg har inde fra.
    Klunte kan gå i garagen.
    Så står jeg med spredte ben og klunte går bagom mig og stiller sig inde mellem mine ben. Så tager jeg hånden, ned med håndflade op af og siger "sluk lyset" så får hånden lige et klask med poten.

    Ellers kan hun sidde bamse, hvor hun sidder oprejst på numsen, det ser bare tosset ud, med den lange krop og de korte ben, der stritter lige ud i luften, når hun sidder sådan...

    HUn kan flere tricks ved bare ikke om de er sådan rigtig sjove...


  • #24   11. nov 2011 Kaoz har et selvlært trick der faktisk er ret smart =)

    Når katten har fået vådfoder spiser hun kun sovsen og lader de klamme stykker kød ligge, dem vil kaoz jo MEGET gerne have, så han får bare kattens skål at sutte lidt i =)

    Når han har spist og vasket den helt ren, så kommer han og afleverer den til mig - "ikke mere missemad moar, helt tom er den... Må man bede om lidt mere, jeg er jo en STOR hundehvalp" *GG*


  • #25   11. nov 2011 Mine gamle hund faith kunne komme med klenex når man nyste, i ved fra de der pap æsker, he he hun elskede det tricks, det fik altid folk til at skrald grine, og hun var en hund der elskede at optræde, så det tricks galt kun når mor fandt klenex æsken frem ellers var det vist blevet lidt dyrt, den kunne godt nok hurtig tømmes. Det tricks skal Joy også til at lærer nu.

    Joys nyeste tricks er at hente min tlf når den ringer, ellers kan hun også putter sig selv, og en masse andre, men der ikke nogen sådan rigtig sjove endnu, det kommer : )
    Men hendes ynglings er helt klart at lukke køleskabet, BANG........ nåh mor havde du fingrene der inde, sagde du ikke du var på slankekur, moar jeg så dygtig jeg hjælper dig, nu skal jeg have en godbid, skidt med du mangler et par fingre. Moar, lagde du mærke til jeg hjalp dig, jeg er så dygtig : )


  • #26   11. nov 2011 Anne-Kathrine K: Hvordan har du lært hende Bamse?

    Maj-Britt *DKK snob, *: Hvad er pool?


  • #27   11. nov 2011 Det tog lidt tid for hende at fatte, men sagde sit, også en god bid op over snuden også løfte bagover hen over hovedet og lidt op, så begyngte hun ligeså stille at løfte først det ene forben lidt også "dygtigt", også stille øge kravet, men ligepludselig så fattede hun det også sad den der bare. Udfordringer er ikke at få hende til at rejse sig fra sit, fordi hun netop skal blive siddende på numsen. Er det til at forstå??
    Ser simpekthen så nuser ud.. Nu gør hun det også konsekvent når hun synes hun fortjener noget lækkert, for hun får altid guffer hos svigerforældrene, når hun gør det, eller når der kommer gæster, så charmer hun sig til opmærksomhed og guffer på den måde.


  • #28   11. nov 2011 Anne-Kathrine K: Hehe. Tror at jeg skal prøve at lærer Elli det. Hun har det bare med at smide bagbenene ud til den ene side når hun sitter.

  • #29   11. nov 2011 Sødt smiley

    Lige pt. synes jeg Zion's sidste nye tricks er det sjoveste. Har vist det herinde for et par uger siden (link fjernet) Jeg kalder det "gør det av".


  • #30   11. nov 2011 Pernille

    Hvordan har du dog lært ham det?? smiley


  • #31   11. nov 2011 Laika har lige lært at give krammere... Ellers synes hun også at hyle er mega sjov en kommando.

    Og så arbejder vi på at danse = Hun står på bagbenene med poterne på mig, mens vi tager en vals ;o)

    Jeg arbejder på at lære hende, noget min venindes hund kan - Bakke op af en væg, og så bakke op med bagbenene på væggen.... Det ser jævnt sjovt ud.



  • #32   11. nov 2011 min hunds yndlingstricks er død. Hver gang jeg tager klikkeren frem, smider hun sig på siden, meget dramatisk, og hvis vi træner noget hun ikke lige gider smider hun sig også ned i død, det er ret sødt.

  • #34   11. nov 2011 Pernille ha ha fedt tricks vil også gerne vide hvordan han har lært det : )

  • #36   11. nov 2011 Maria hvordan har du lært din hund at gå på to ben forlæns, sidelæns og baglæns?


  • #37   14. nov 2011 N - M og Camilla H - Jeg har lært ham mange bagparts ting inden dette tricks. F.eks. at bakke, bakke omkring mig, bakke op af 3 trappetrin og "stå på hænder" op af væg/træ.

    Derefter har jeg lært ham at løfte bagbenet på signal. Da han var blevet god til dette, kunne jeg få ham til at løfte benet og så lave touch på min hånd. Jeg holdt så min hånd lidt længere væk, så han måtte bevæge sig for at nå den. De første par gange måtte jeg holde den anden hånd lidt under det løftet ben, sådan at når benet begyndte at bevæge sig ned mod jorden, så ramte det min hånd. Han er blevet klikkertrænet siden hvalp.


Kommentér på:
Hvad er dit sjoveste trick

Annonce