{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Alt alt for dårligt {{forumTopicSubject}}

I stigning med at flere og flere dyr lider, og det tilspidser med at folketinget er ved at have en høring igang ang sexmishandling, og generel mishandling af dyr. Syntes jeg at det er for dårlig at vi herinde ikke kan holde gang i en gruppe som denne. Det skal der altså rettes op på. Vi skal være bedre til at vise hvad det er vi står for. Ellers kan vi tage skyklapper på igen, og fortsætte i dagens samme rille.

Hvis vi ikke fortsat kæmper for dyrenes sag, hvem skal så gøre det??????

Derfor linker jeg til denne gruppe, og så må vi altså til at komme ud af hullerne. 143 er altså ikke nok i en gruppe som denne.

http://www.hundegalleri.dk/grp_vis.aspx?GroupID=2137


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alt alt for dårligt
  • #1   12. nov 2011 hvis det er det der med forbud imod dyresex... så afslog de det... smiley ..
    der sidder åbenbart nogle i folketinget der tænder på dyr ... FØJ !


  • #2   12. nov 2011 Og så giver folk bare op ?????

  • #3   12. nov 2011 Hvor er det pinligt Chr. Borg!!!


  • #4   12. nov 2011 Ja det er sku godt nok for dårligt, man skulle nemlig tro at der var nogle inde fra folketinget der tænder på det som Ann-Christia skriver.
    Jeg kan ikke forstå at det ikke kom igennem, håber at dt bliver taget op igen.
    Dyremishandling er forbudt, men dyresex nej det er da iorden. Lad os da endelig pine dyrene på en anden måde, det har de ikke noget imod.
    Jeg syntes at det er klamt og virkelig synd for dyrene og vi skal støtte noget mere op omkring det så det kan blive taget op igen.


  • #5   12. nov 2011 Må jeg få en invitation til gruppen??

  • #6   12. nov 2011 Ja gruppen er låst så det er ikke så nemt at anmode om medlemsskab. smiley

  • #9   12. nov 2011 Hmm jeg prøver at skrive til admin. Jeg er medlem. Ved ikke om jeg kan invitere. Finder lige ud af det.

  • #11   12. nov 2011 Ja, underligt med en privat gruppe, den burde da være åben og få så mange medlemmer som muligt! Det er jo en god sag der er værd at kæmpe for smiley

  • #12   12. nov 2011 Kære Charlotte H

    Jeg har tilladt mig at smide et indlæg i forum da jeg syntes gruppen er blevet for sløv. Vi skal have nogen flere medlemmer, men folk kan ikke ansøge da gruppen er låst. Er det muligt at gruppen kan blive låst op så der kan komme nye medlemmer til der kæmper for det samme som os.

    Eller at vi som medlemmer kan invitere ikke-medlemmer. Syntes det er synd at en gruppe som denne bare skal stå til. det er snart et år siden sidste indlæg der skal ske noget drastisk ;o)

    Håber du vil hjælpe mig med at gå gang i folk her på HG endnu engang, og se om det kan arte sig til noget godt.

    Med venlig hilsen
    Pernille


    Dette brev er i dag sendt til admin af gruppen.
    Vælger hun ikke at åbne gruppen så opretter jeg selv en åben gruppe. Men jeg tror da ikke hun ikke vil have at gruppen skal vokse.









  • #14   12. nov 2011 man kunne starte med at skrive mail til politikkerne og fortælle dem man synes det dybt forkert at man kan bibbe en hest eller en hund uden at få en straf for det..... man kan sågar sælge dem til det..... det bør dælme ulovlig gøres, og straffes med bøde og så fængselstraf hvis dyret har lidt skade.
    dyrelæger har udtalt at især hunde og katte lider skade af bibberiet..... smiley ...
    mail løs ..... til alle dyrevelfærds ordførene....


  • #16   12. nov 2011 Ja det er egentlig utroligt at vi har et dyreetisk råd som har fortalt folketinget at dyrene ikke har noget imod det !!!!!! Jamen jeg vil da også gerne voldtages af en elefant !!!! ( ironi kan forekomme ) :o(((. De er så ufattelig dumme på borgen at det er til at skamme sig over … er egentlig ikke særlig stolt af at være dansker, det er ikke lige til at juble over …

  • #19   12. nov 2011 Nej, det kan godt være at ikke alle dyr tager skade.. men de giver heller ikke samtykke til at ville ha sex.. Synes der skal være enighed fra begge parter om at man vil ha sex, ellers skal man sku la være... dyrene kan ikke sige NEJ, så en form for overgreb synes jeg finder sted.. også selvom det "bare er dyr"...
    Heller ikke alle børn der er ofre for incest tager fysisk skade, men det gør det ikke mere iorden.. synes det er vammelt at man vil ha sex med dyr eller mennesker der ikke kan sige fra, uanset om de tager skade eller ej... føj...


  • #20   12. nov 2011 Burde du ikke spørge om lov til at offentliggøre gruppen inden du gør det? Når en gruppe er låst er der gerne en grund til det.

    Evt synes jeg at det kunne være en god idé at lave en ny gruppe om det.


  • #22   12. nov 2011 Jeg kan nu godt forstå at politikerne ikke vil lave en helt konkret lov, når der allerede er en lov, der dækker området.

    Hvis de laver den lov, så er det på et populistisk grundlag og ikke andet.


  • #23   12. nov 2011 synes nu stadig der er en forskel mellem at sætte snor på hunden og gå en tur, og så at dyrke sex...

  • #26   12. nov 2011 Der bliver kæmpet alle steder, vi er mange der ikke opgiver dyrene, der sker meget i det skjulte, med mails til borgen, til politiet osv.

  • #27   12. nov 2011 Hvis I får den igennem, så er det ligeså fuldstændig vanvittigt, som da hundeloven blev ændret...

    Jeg håber politikerne bevarer overblikket denne gang.


  • #28   12. nov 2011 Nu tænker jeg på dyrene generelt og ikke kun dyresex, der tror jeg ikke der kommer en generel lov, for der er dyreværnsloven, som burde have nogle stramninger.

  • #29   12. nov 2011 Hundetossen, det er jeg delvist enig med dig i.

    Dyreværnsloven mener jeg egentlig er god nok som den er. Der, hvor der mangler justeringer i forhold til udmøntningen af loven - og det bør politikerne kigge på.

    Men så er det det, man skal sige og ikke råbe Forbyd Dyresex, for det tror jeg ikke vil forandre noget. Det er det gale budskab.


  • #30   12. nov 2011 CH: Er helt enig med dig! Der skal lige nogen rettelser til i dyreværns loven så er den fin som den er. Rammeparagraferne skal omformuleres så folk ikke kan smutte uden om deres straf

  • #31   12. nov 2011 HAr prøvet at kontakte admin af gruppen. Men har ikke hørt mere fra hende endnu. Venter stadig.

Kommentér på:
Alt alt for dårligt

Annonce