767 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

rhodesian ridge back, vægt ? rhodesian ridge back, vægt ?

Hej med jer alle sammen, 62 kilo , har min kæreste fået afvide at hans kollega's stamtavle hund vejede.... da han var i live.... kan det virkelig lade sig gøre ? eller var den overdrevet tyk eller muskuløs ? eller lå 20 kilo over normal vægt ?

synes det lyder vildt.... smiley normalen ligger på 36-41 for hanner

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rhodesian ridge back, vægt ?
  • #1   12. nov 2011 Kender en schæfer på 48 kg Hedegården´s pedro, kæmpe stor. Min mors schæfer Hedegården´s quarla på 11 mdr vejer 30 kg og hun er slank. Så nogle gange er der nogle der falder ud af standarden.

• #2   12. nov 2011 så det kan lade sig gøre at falde så meget udenfor ? 20 kilo ... synes da bare det er helt vanvittigt.. smiley .. og den skulle efter siges have haft tavle ..
    eller var det ironisk, er total dum til det der ironi !! hehe

• #4   12. nov 2011 det var fordi den blev vejet på min vægt herhjemme, den har det nemlig med at ligge 10-20 kg. ekstra på hahahahah

ej spøg til side, syns godt nok det lyder meget voldsomt - har han ikke et billede af den måske...

• #5   12. nov 2011 hehe smiley hvor er i altså bare sjove hva ? bare dril hende der ikke forstå ironi. hehe ..
    Kan spørge ham, om han ikke kan få et billede med hjem, jeg udbrød bare ej den må da godt nok have været tyk. 20 kilo er dælme godt nok mange .. Men ja, der er nogle der falder udenfor, men så meget regnede jeg da slet ikke med kunne lade sig gøre . smiley .. og så alligevel. i vores blandings hunde kuld, eller ikke vores, men der hvor mischa kom fra, hun vejer 21 kilo hendes bror 35 , og hendes søster 30 .. der er også pokker til forskel på dem smiley

• #6   12. nov 2011 jeg har så prøvet det modsat vej..

vores gamle bullmastiff / amr. bulldog blanding hanhund vejede 43-45 kg..
    Folk var overbevist om at han måtte veje mindst 55 kg, men det gjorde han altså ikke.

Der kan være meget stor variation i racen.
    Den mindste voksne malinois jeg har set vejede 18-19 kg...

• #7   12. nov 2011 det lyder godt nok også helt vildt smiley !! hold da op..
    Så han kan egentlig snakke sandt, og have haft en hund der var så kæmpe. Det var da altid noget. smiley
    hvad plejer en malinois at veje smiley ?

Kommentér på:
rhodesian ridge back, vægt ?

Annonce