579 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hvorfor spiser hun ikke --HJÆLP-- Hvorfor spiser hun ikke --HJÆLP--

Hej.......

da mig og min kæreste lige har købt skønheden her, har vi jo en masse spørgsmål....

Ville lige høre om det er meget normalt, at hun ikke spiser så meget, og sover en hel del, da hun jo kun er 8 uger gammel......

Håber nogle kan svare på mine spørgsmål, da man jo bliver lidt nervøs, over hun ikke spiser så meget som hun måske burde....

I er meget velkommen til at skrive en sms på 22 17 01 63 da jeg ikke er så meget ved computeren, da jeg har den lille der skal opdrages....

mvh Lasse

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Let rengøring 500 kr.
  • Toilet løber 3.400 kr.
  • Græsklipning 1.370 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Fjerne bed støbt i cement 4.200 kr.
  • Akkustikpaneler i entré 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor spiser hun ikke --HJÆLP--
  • #1   26. jun 2006 Et par af mine hvalpe spiste ikke så meget de første dage efter de var kommet hjemmefra....nu spiser de igen

• #2   26. jun 2006 Prøv med noget A 38 blandet op med torskerogn eller andet foder

• #3   26. jun 2006 Hvalpe skal sove meget og appetitten kan sagtens svinge i starten.

• #4   26. jun 2006 Det er ikke altid en hvalp har lige meget appetit, så det er ikke altid der bliver spist ligemeget. Bare hun får noget at drikke og spiser lidt engang imellem (lad eventuelt maden stå fremme så hun kan spise når bliver sulten). Hvalpe sover det meste af tiden de første uger, men på et tidspunkt vender det, så hun er mere aktiv.

• #5   26. jun 2006 jeg har hørt at nogen hunde ikke spiser med en gang når de får nytt hjem, de trænger jo til at blive vandt til nye omgivelser. prøv med a38 hvis den ikke vil have det så kom lidt sukker i, det sagde min dyrlæge...

• #6   26. jun 2006 Mange tak, tager det lidt mere med ro nu..... Men man er jo altid lidt nervøs smiley

• #7   26. jun 2006 Lasse J- - > Klart man er det..

• #8   26. jun 2006 Tror egenligt også jeg ville miste appetitten hvis jeg med et slag mistede hele min familie......snøft

• #9   26. jun 2006 vores ene hvalp spiste heller ik vildt meget i starten, syns den nye ejer.....for det første var der MEGA varmt de første dage de havde den...+ som lise skriver....er de lige flyttet og skal lige vænne sig til det også.....

Og for det andet tror jeg ikke vi skal være såååerh vildt bekymret over de ikke lige spiser den mængde der står anført på poserne med hunde foder...de er lige så forskellige som os mennesker....nogle spiser som de aldrig sku ha mad igen....og andre tager den med ro,....
    jeg ville først blive bekymret, hvis hvalpen så ud til at mistrives....så længe den bare spiser lidt og drikker...skal det nok komme med tiden.....har ihertfald aldrig hørt om hunde der sulter sig selv, hvis de har adgang til foder'gg*

Kommentér på:
Hvorfor spiser hun ikke --HJÆLP--

Annonce