{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Det er skønt at have hvalp :-) {{forumTopicSubject}}

Ja, der er da ikke noget bedre..
Meeen, når man så ligger syg kunne man godt tænke sig at hvalpen at lidt større, Hehe..

Men ligger her i sin dejligste søvn, men så kommer ballademageren.
Så bliver man slikket i hovedet, hvis ikke det hjælper får man hans kæmpe pote lige i hovedet. Bagefter overfalder han Nanoq , som ellers elsker at sove længe :-).
Ja de er sgu skønne, de små smiley

Andre der har haft en godmorgen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er skønt at have hvalp :-)
  • #2   18. nov 2011 smiler, elsker også at ha hvalp. min er dog snart 6 måneder.men synes stadig det er lidt sjovere nu hvor hun forstår ting og er blevet lidt mere opdraget:p

    har haft en skide god morgen:)


  • #3   18. nov 2011 puha...synes sgu ikke altid det er lige skønt med hvalpe *GG*

    God bedring


  • #4   18. nov 2011 sjovt, jeg blev vækket på præcis samme måde klokken lidt i seks imorges, Tobey kom og sagde "vågn nu op" med et par pivelyde, jeg vænder mig om på siden (for der var altså en hel time til at vi skulle op) også hopper han op i sengen og slikker løs i hovet, jeg siger "gå ned, vi sover" også laver han en kolbøtte og lander med numsen først ned i mit hoved. og det vækker så tenna der bliver møgsur og jager ham ned fra sengen.

    det skal lige siges at tobey altså er 2½ år smiley


  • #5   18. nov 2011 Ja til tider kan de være skønne smiley
    dog er vores kun 13 uger, så han forstår ikke så meget endnu, hehe.'

    dog blev min dag lige rigtig dårlig, øv øv.

    har været syg siden tirsdag aften, og har måtte blive hjemme fra skole.
    så ringer jeg og vil melde mig syg i Netto her for en halv time siden.
    Så måtte jeg fandeme ikke melde mig syg !! Min chef siger bare *NÅr, men du lyder ikke syg'', hold da kæft man.
    Man skal åbenbart have mistet stemmen før man er syg.
    ØV ØV, så nu skal jeg op og sidde i kassen, samtidig med jeg har svært ved at få vejret og hoster som en søløve.


  • #6   18. nov 2011 Han spurgte heller ikke hvad jeg fejlede. han mente bare ikke jeg var syg nok til at kunne melde mig syg.

    så nu skal jeg op på på knallert ( har ike taget mig sammen til at få kørekort endnu), Køre en halv time i det het lorte vejr og blive endnu mere syg.


  • #7   18. nov 2011 Din arbejdsgiver kan ikke vurdere om du er syg. Han må så vidt jeg erindrer ikke engang spørge dig hvad du er syg af.
    Står du ikke i fagforening?
    Ikke om jeg var taget på job, hvis jeg var syg.


  • #8   18. nov 2011 Men jeg har heller ikke lyst til at miste mit job.
    for vi kan ikke nøjes med min su her hjemme.

    jeg står i HK.

    Jeg skal også på arbejde imorgen derude.
    men så må jeg bare ringe og melde mig syg igen. hvis jeg dog får lov smiley


Kommentér på:
Det er skønt at have hvalp :-)

Annonce