{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.407 visninger | Oprettet:

:'( Nu ramler det da helt.. {{forumTopicSubject}}

Kære Hg'er

Jeg sys min kære vaps skranter mere og mere, for et par dage siden fik han konstateret hotspot smiley og er nu i behandling for det, igår knækkede ham en negl og vi måtte en tur til doktor dyregod og bortset fra neglen var han helt som han skulle være..
Og for 5 min. siden opdagede jeg en underlig bule i ganen på ham lige bag hans fortænder.. smiley jeg har prøvet at google lidt men kan ikke finde noget om sådanne buler.. den virker ikke til at genere ham, og det ligner mest at ham er ved at få en tand, for bulen er spids?? smiley *suk suk*
Er der nogen af jer der har oplevet sådanne pludselige buler eller nogen af jer der har noget kendskab til det?

Håber på at høre fra jer.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  :'( Nu ramler det da helt..
  • #1   18. nov 2011 Nu har jeg ikke lige tjekket Lia, men har de ikke allesammen sådan en lille bule på ganen? Jeg mener også mine katte har det.

• #2   18. nov 2011 Han kan sagtens have en "ekstra" tand, der aldrig er vokset ud - det er både noget mennesker og dyr kan få, uden der er noget glat i det.

Negle på både hunde og katte, kan knække uden der sker noget. Det gør måske lidt ondt de første par timer, eller det første døgn, men derefter mærker hunden intet til det.
    Det er kun et problem, hvis der går en infektion i såret ved neglen.
    Men det vil du hurtigt opdage, da området vil hæve op, blive rødt, varmt, og hunden ofte slikker på poten.
    Desuden vil hunden prøve at undgå at støtte på foden - dvs. halter, og står ofte med poten oppe.

Lige nu slikker han sikkert også meget på poten - men det er altså helt normalt.

• #3   18. nov 2011 Mennesker har også den bule i ganen - det er en kirtel (lymfe mener jeg) der sidder bag fortænderne i ganen.
    Den kan hæve op ind imellem, men det behøver ikke betyde noget.

• #4   18. nov 2011 Forresten - lymfekirtlen hæver ofte op ved infektion, sygsom osv.
    Det er nok pga. Hot Spot - så intet at bekymre sig om der smiley

• #5   18. nov 2011 M. I - Jamen kender du det at jeg er i tvivl om han altid har haft den.. men den er virkelig stor så tror at Maiken kan have ret i hvad hun siger hvis der er en kirtelt for han har jo infiktion i kroppen med sit hotspot..

Maiken P - SKØNT, svart at få, var godt nok lidt bekymret for ham.. Men det med hans negl er der helt styr på, han støtter fint på foden og dyrelægen kunne se at der var et par millimeter ind til blodåren så vi skulle bare ikke gå på for meget astfalt de næste par dage.. smiley

Men tak for svarene smiley man er jo lidt en pyldre mor når de er syge.. smiley men sådan har vi det vel alle sammen..

• #6   18. nov 2011 smiley Tak, ja jeg er bliver nok bare for meget hønemor, når der er noget som der ikke plejer at være der.. smiley Men tak smiley

Kommentér på:
:'( Nu ramler det da helt..

Annonce