:'( Nu ramler det da helt.. {{forumTopicSubject}}
Kære Hg'er
Jeg sys min kære vaps skranter mere og mere, for et par dage siden fik han konstateret hotspot
og er nu i behandling for det, igår knækkede ham en negl og vi måtte en tur til doktor dyregod og bortset fra neglen var han helt som han skulle være..
Og for 5 min. siden opdagede jeg en underlig bule i ganen på ham lige bag hans fortænder..
jeg har prøvet at google lidt men kan ikke finde noget om sådanne buler.. den virker ikke til at genere ham, og det ligner mest at ham er ved at få en tand, for bulen er spids??
*suk suk*
Er der nogen af jer der har oplevet sådanne pludselige buler eller nogen af jer der har noget kendskab til det?
Håber på at høre fra jer..
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 4.974
nov 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 374
Negle på både hunde og katte, kan knække uden der sker noget. Det gør måske lidt ondt de første par timer, eller det første døgn, men derefter mærker hunden intet til det.
Det er kun et problem, hvis der går en infektion i såret ved neglen.
Men det vil du hurtigt opdage, da området vil hæve op, blive rødt, varmt, og hunden ofte slikker på poten.
Desuden vil hunden prøve at undgå at støtte på foden - dvs. halter, og står ofte med poten oppe.
Lige nu slikker han sikkert også meget på poten - men det er altså helt normalt.
nov 2011
Den kan hæve op ind imellem, men det behøver ikke betyde noget.
nov 2011
Det er nok pga. Hot Spot - så intet at bekymre sig om der
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 63 Svar: 807
Maiken P - SKØNT, svart at få, var godt nok lidt bekymret for ham.. Men det med hans negl er der helt styr på, han støtter fint på foden og dyrelægen kunne se at der var et par millimeter ind til blodåren så vi skulle bare ikke gå på for meget astfalt de næste par dage..
Men tak for svarene
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 63 Svar: 807
:'( Nu ramler det da helt..