Spiser pinde Spiser pinde
Ja nu må jeg simpelthen spørge.
Vega ELSKER pinde, og hun SKAL bare have en med hjem hver gang vi har været ude, dvs ret mange gange om dagen
Nå men problemet er, at hun spiser pindene. Altså tager en bid, tygger lidt og sluger det. Hun har flere gange kastet stykker af pinde op, hvilket jeg virkelig ikke er tryg ved - det kan jo rive hul på noget?
Derfor får hun selvfølgelig ikke lov til at have pinde mere.
Mit spørgsmål er bare, om I kender til det, og om det evt. er fordi hun mangler noget?
Hun har masser af legetøj, også sådan noget til at klø tænder, og hun får masser af opmærksomhed og aktivering i løbet af dagen, så jeg tvivler på det er det.
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 74 Svar: 2.007
Jeg ville nok give hende nogle tyggepinde/ben i stedet.
apr 2011
Følger: 32 Følgere: 53 Hunde: 8 Emner: 200 Svar: 12.247
Jeg vil ikek have at de løber efter pinde, da jeg har set eksempler på at hunde er blevet spiddet af dem under tungen og i halsen, og ja hvis de ligger og bidder i dem så får de splinter i maven.
Jeg synes du skal tage en bold med - det gør jeg - og så skal du tage pindene fra dem, hvis de kommer med en, det kan trænes væk.
okt 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 940
apr 2011
Følger: 32 Følgere: 53 Hunde: 8 Emner: 200 Svar: 12.247
okt 2011
okt 2011
Vega er heldigvis ikke så interesseret i pinde på selve gåturen, og hun kan heller ikke finde ud af at løbe efter dem, det er kun i det øjeblik vi når ind i gården, at hun helt desperat ser sig om efter en pind mens hun løber for at komme ind, det ser så sødt ud
okt 2011
Jeg frygter også bare at de åndssvage pinde skal rive hul på vej ned eller op
okt 2011
Mine svigerforældres ene hund har også haft en lang tynd pind i næsen, der sad fast vildt længe. Det var så synd
okt 2011
Spiser pinde