{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.368 visninger | Oprettet:

f*ck-nogen mennesker burde bare ikke have hund!! {{forumTopicSubject}}

igår var jeg og en masse andre ude ved en dreng fra klassen.
de har så en hund, og stakkels den hund.
istarten var den meget bange og ville ikke rigtig snakke med nogen OVERHOVEDET.
men som aftenen gik blev den lidt mere afslappet:)

mig og en veninde+ham der har hunden gik så en tur med hunden:)
først så gik jeg med hunden, fint nok, den hoppede op af folk og prøvede at bide dem. det gjorde den ikke ved mig da den havde været henne at hilse på mig mange gange inden:)
ham der har hunden( vi kalder ham X)s lillesøster tog fast hele vejen rundt om dens snude og glemte indtil den pev. hun glemte så endnu mere og hunden stak af fra hende. det prøvede den også på før hun rørte ved den.
da jeg sagde at de skulle falde ned, gjorde de det da osse, men så snart de var var 2-3meter væk begyndte de så at løbe, hvilket vildeede hunden op.
x var så blvet færdig med det han skulle og vvi begyndte at gå. det gik fint, hunden var frisk, troede bare det var fordi den havde været lukket inde i deres lille hus.
da x så tog hunden blev den igen nervøs, og så snart den gjorde det mindste hev x voldsomt i hunden og den stod flere gange på bagbenene og var ved at kvæle sig selv, men det gjorde nok ingen forskel, fordi det halsbånd/halsrem den havde på var sådan en der strammede ind, og den løsnede sig ikke igen.
jeg fik så hunden igen og ved i hvad den begyndte f*ndme med det samme at gå mere afslappet, måske fordi jeg løsnede halsbåndet??
men vi kom så hjem igen til x hus og lukkede hunden ind.
lidt senere på aftenen igen, ville x lige hugge om sin hund, han gjorde det på samme måde som lillesøsteren lige havde straffet hunden! hunden prøvede at trække sig væk men det kunne den ikke, x glemte lidt om snuden på den da han prøvede at få den til at blive. han kunne ikke engang se hunden absolut ikke ville væk før den fik rykket sig løs og løb.
senere igen gav familen hunden junkfood, faren sagde så at den ikke havde godt af det( fornuftigt), senere ser man så ham give den usuunde ting!!
hunden havde på intet tidspunkt hele aftenen logret mere end hvad en nervøs og bange hund ville, jo engang da den snakkede med mig løftede den halen LIDT. med dens egen famile var halen stift ned men det yderste bøjede. den var nervøs.
og den måde familien roser hunden på, det får hunden til at tage halen helt mellem benene.
hunde har ingen faste rammer
den ved ikke hvornår den gør noget skidt/godt

det er shæfer, tror ikke de er klar over hvor meget motion den skal have.


jeg tror familien prøbver at være gode hundeejerere, men er det ikke grundet at de ikke har nok vide omkring hunde.



synes bare det er så synd for den hund://
at den er havnet ved mennesker som ikke aner en dyt om det at have hund://


undskylder at det blev lidt langt:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  f*ck-nogen mennesker burde bare ikke have hund!!
Kommentér på:
f*ck-nogen mennesker burde bare ikke have hund!!

Annonce